  • 1. Data: 2018-05-08 18:02:54
    Temat: Passerati to samo zło
    Od: p...@g...com

    http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,14163
    7,23368637,przez-niego-stracilismy-wczoraj-mieszkani
    a.html

  • 2. Data: 2018-05-08 18:11:14
    Temat: Re: Passerati to samo zło
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    p...@g...com w
    ups.com>:

    > http://metrowarszawa.gazeta.pl/

    Przemuś, chcesz podyskutować o problemie?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2018-05-08 19:08:04
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 08.05.2018 o 18:02, p...@g...com pisze:
    > http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,14163
    7,23368637,przez-niego-stracilismy-wczoraj-mieszkani
    a.html

    - Dowódca jednego z pierwszych pojazdów gaśniczych, które pojawiły się
    na miejscu zdarzenia, przekazał, że zaparkowane przy budynku samochody
    nie uniemożliwiły dojazdu i odbył się on sprawnie - informuje nas zespół
    prasowy Komendanta Miejskiego PSP w Warszawie.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 4. Data: 2018-05-09 07:30:01
    Od: p...@g...com

    jakisinnywolnylogin wczoraj Oceniono 21 razy21

    Mieszkam w sąsiednim bloku, ok. 20-30 m od miejsca pożaru. Widziałem ten pożar i
    akcje gaśniczą od samego początku.
    1. podczas tej akcji był przesuwany co najmniej 1 samochód bordowa honda civic na
    czarnych tablicach, by samochód-drabina mógł stanąć nieco bliżej bloku
    2. straż przyjechała po ok. 20 min. od zaprószenia ognia i miała kłopot z trafieniem
    na teren osiedla - brama na osiedle ze strażnikiem jest od ul. Niedzielskiego a adres
    zgłoszonego pożaru to Kochanowskiego
    3. ekipa remontowa całkowicie zlekceważyła początek pożaru po zaprószeniu ognia stali
    na dachu bezradnie i jeden próbował go ugasić wodą mineralną z butelki PET 1,5 l po
    czym 2 gości zeszło ( tam nie ma wind) na dół szukać wody i wiader - widziałem ich
    idących z wiadrami przez podwórko w tempie spacerowym, a ogień zajmował wtedy max 2
    mkw. papy.
    Więcej: http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,14163

  • 5. Data: 2018-05-09 08:48:30
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-05-09 o 07:30, p...@g...com pisze:
    > jakisinnywolnylogin wczoraj Oceniono 21 razy21
    >
    > Mieszkam w sąsiednim bloku............

    No i jakie ma to znaczenie do opisu straży pożarnej i słowa passerati ?

    "zaparkowane przy budynku samochody nie uniemożliwiły dojazdu i odbył
    się on sprawnie"

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 6. Data: 2018-05-12 09:27:05
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 9 May 2018 08:48:30 +0200, Chris <x...@x...com> wrote:

    >No i jakie ma to znaczenie do opisu straży pożarnej i słowa passerati ?
    >
    >"zaparkowane przy budynku samochody nie uniemożliwiły dojazdu i odbył
    >się on sprawnie"

    Pewnie strażacy kłamia ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06