  • 1. Data: 2010-08-30 12:01:13
    Temat: Dopasowanie background do rozmiaru okna przegladarki
    Od: Kala <k...@y...com>

    Witam mam pewnien problem poniewaz do konca nie umiem sobie poradzic z
    kewstia doapsowania background do wielkosci okna przegladarki.
    Przyklad dokladnie tak jak chce jest na stronie http://www.brands4friends.de
    - gdzie foto dopasowuj sie automatycznie. Ma ktos pomysl jak to
    wykonac. czy to moze jakis js tu jest wykorzystany. Bardzo prosze o
    pomoc.

  • 2. Data: 2010-08-30 12:25:32
    Od: Karol <a...@g...com>

    On 30 Sie, 14:01, Kala <k...@y...com> wrote:
> [...]
    > -  gdzie foto dopasowuj sie automatycznie. Ma ktos pomysl jak to
    > wykonac. czy to moze jakis js tu jest wykorzystany. Bardzo prosze o

    tu jest zastosowany flasz o szerokosci i wys. 100% i stage.scaleMode
    ustawionym na NO_BORDER. Generalnie proste, ale nie są to podstawy.

  • 3. Data: 2010-08-30 13:48:57
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2010-08-30 14:01, Kala pisze:
> [...]
    > - gdzie foto dopasowuj sie automatycznie. Ma ktos pomysl jak to
    > wykonac. czy to moze jakis js tu jest wykorzystany. Bardzo prosze o

    http://buildinternet.com/2009/02/supersized-full-scr
    een-backgroundslideshow-jquery-plugin/
    http://buildinternet.com/live/supersized/

    http://bavotasan.com/demos/fullbg/

  • 4. Data: 2010-09-03 19:42:47
    Od: lelec <m...@g...com>

    een-backgroundsli...http://buildinternet.com/live/su
    persized/

    > http://bavotasan.com/demos/fullbg/
    rony internet
    Zerknij we flaki mojej strony internetowej:
    http://www.pawelec.info/
    Tam w js rozwiązałem ten problem, działa lux, we wszystkich chyba
    przeglądarkach.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin