  • 1. Data: 2005-01-17 16:13:07
    Temat: Doradźcie - jaki serwer NNTP?
    Od: "Piotr C." <p...@n...com>

    Witam,

    Znalazłem się na prowincji, nie mam sieci w domu, a z pracy - pod wszystkimi
    znanymi adresami dostaje rejecta (news.tpi.pl, sunflower.man.poznan,
    news.task.gda itd). Możecie polecić coś innego? Z dostępem po nntp a nie
    bramce www.

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-01-17 16:26:56
    Temat: Re: Doradźcie - jaki serwer NNTP?
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Piotr C. <p...@n...com> w artykule
    <news:csgo7e$4os$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

> [...]
    > wszystkimi znanymi adresami dostaje rejecta (news.tpi.pl,
    > sunflower.man.poznan, news.task.gda itd). Możecie polecić coś innego?

    <http://www.killfile.pl/nntpservers.html>, w szczególności druga tabelka i
    NTG.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 3. Data: 2005-01-17 16:35:09
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Piotr C. wrote:
> [...]
    > wszystkimi znanymi adresami dostaje rejecta (news.tpi.pl,
    > sunflower.man.poznan, news.task.gda itd). Możecie polecić coś innego? Z

    Pierwsze z brzegu:
    news.gazeta.pl
    news.onet.pl

    tyle, ze sobie musisz konta załozyć, bo dostęp jest autoryzowany.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 4. Data: 2005-01-17 16:35:53
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotr C. napisał:
> [...]
    > znanymi adresami dostaje rejecta (news.tpi.pl, sunflower.man.poznan,
    > news.task.gda itd). Możecie polecić coś innego? Z dostępem po nntp a nie

    Z neostrady nie wpuszcza news.tpi.pl ?
    W związku z tym chyba powinieneś coś skrobnać na pl.news.admin
    --
    Olek

  • 5. Data: 2005-01-17 18:13:18
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Piotr C. <p...@n...com> wrote:

    > z pracy

    Podaj adres IP.

    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * gophi at sm.pl
    a tak w ogóle to to był cytat. inna sprawa, że ze mnie (C) gophi 2k3

  • 6. Data: 2005-01-20 10:55:24
    Temat: Re: DoradĽcie - jaki serwer NNTP?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 17 Jan 2005 17:13:07 +0100, użyszkodnik "Piotr C."

> [...]
    > znanymi adresami dostaje rejecta (news.tpi.pl, sunflower.man.poznan,
    > news.task.gda itd). Możecie polecić coś innego? Z dostępem po nntp a nie

    hołmnet udostępnia swój server dla swoich klientów, wystarczy mieć tam
    konto pocztowe

    --
    futszaK
    601061867