  • 1. Data: 2005-01-17 22:26:22
    Temat: serwis randkowy interii
    Od: "mobilnick" <k...@r...mu>

    Na stronie http://randki.interia.pl chwalą się że mają prawie 800.000
    użytkowników, tylko jakoś nie przyjmują do wiadomości faktu, że
    conajmniej 1/4 kont to "martwe dusze". Napisałem do nich w tej sprawie i
    oczywiście mnie olali, co wy o tym myślicie? Jak można przeglądać
    ogłoszenia, jeżeli zdarzają się tam konta do których ostatni raz
    logowano się w 2003 roku?! Na co oni liczą, że ktoś się jeszcze zaloguje
    na to konto? w ten sposób niedługo będą mieli milion ogłoszeń...

  • 2. Data: 2005-01-18 08:08:17
    Temat: Re: serwis randkowy interii
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik mobilnick napisał:
> [...]
    > logowano się w 2003 roku?! Na co oni liczą, że ktoś się jeszcze zaloguje
    > na to konto? w ten sposób niedługo będą mieli milion ogłoszeń...
    tak to jest problem polskiego internetu

    smigaj na pl.alt.ogloszenia.matrymonialne

  • 3. Data: 2005-01-18 11:30:12
    Od: "mobilnick" <k...@r...mu>

    Użytkownik "Sied@r" <s...@C...safenet.pl> napisał w wiadomości
    > tak to jest problem polskiego internetu
    >
    > smigaj na pl.alt.ogloszenia.matrymonialne

    Wiedziałem że ktoś się przyczepi do rodzaju serwisu, a nie do meritum
    sprawy.
    Taka sama sytuacja jest z kontami pocztowymi i mogę założyć osobny
    wątek, portale chwala się
    ile to mają kont, wp niby 2.000.000 i co na pewno to 2.000.000 ludzi
    łączy się ze swoimi kontami!
    Sam mogłem się bez problemu zalogować na konto które niby wg regulaminu
    od 2 lat powinno być skasowane, widniała tam nawet data ostatniego
    logowania, więc nikt inny tam nie wchodził.
    Sztuczne zawyżanie ilości odsłon witryny,
    ilości skrzynek i internautów chyba jest problemem polskiego internetu?

  • 4. Data: 2005-01-18 11:37:52
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    mobilnick wrote:
    > Na stronie http://randki.interia.pl chwalą się że mają prawie 800.000

    i co z tego?
    to jest problem polskiego internetu?

    zyga

  • 5. Data: 2005-01-18 11:45:52
    Od: Tom <t...@z...it.pl>

> [...]
    > logowano się w 2003 roku?! Na co oni liczą, że ktoś się jeszcze zaloguje
    > na to konto? w ten sposób niedługo będą mieli milion ogłoszeń...

    Zadaj to pytanie (ponownie )interii...jeśli tak cię to męczy, to pytaj
    do bólu.Nie widzę w twoim wątku problemu ( zwłaszcza dot. polskiego
    internetu), a tylko krzyk, że ktoś ci nie odpisał. Myślę, że podana
    przez ciebie ilość (1/4 ) jest tak samo prawdziwa, jak te 800 000......
    Proponuję wyluzować , i odpocząć.
    Pozdrawiam
    tom

  • 6. Data: 2005-01-18 12:41:06
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    mobilnick pisze:

> [...]
    > wątek, portale chwala się
    > ile to mają kont, wp niby 2.000.000 i co na pewno to 2.000.000 ludzi

    To w końcu podają ile mają kont, czy ile mają aktywnych
    użytkowników? Jeśli podają liczbę kont to przeciętnie inteligentny
    szympans domyśli się, że nie wszystkie konta są w tej chwili w użyciu.

    > Sam mogłem się bez problemu zalogować na konto które niby wg
    > regulaminu od 2 lat powinno być skasowane, widniała tam nawet data
    > ostatniego logowania, więc nikt inny tam nie wchodził.

    Myślę, że wiele osób by się ucieszyło, że ich konto zostało.
    Skrzynka e-mail jest przecież często używania np. do odzyskiwania haseł.

    > Sztuczne
    > zawyżanie ilości odsłon witryny, ilości skrzynek i internautów chyba
    > jest problemem polskiego internetu?

    Na razie nie podałeś żadnego przykładu 'sztucznego zawyżania'.

    --
    Neas

  • 7. Data: 2005-01-18 19:47:45
    Od: "mobilnick" <k...@r...mu>

    Użytkownik "Tom" <t...@z...it.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetu), a tylko krzyk, że ktoś ci nie odpisał. Myślę, że podana
    > przez ciebie ilość (1/4 ) jest tak samo prawdziwa, jak te 800

    Więc nie jest problemem polskiego internetu oszukiwanie reklamodawców
    przez podawanie nieprawdziwej informacji o ilości kont?
    Wiadomo, że opłata jest większa gdy kont jest 2.000.000 niż 900.000,
    portale łamią także swój regulamin, gdzie zawsze jeden z punktów mówi o
    zawieszeniu konta w przypadku niekorzystania przez dłuższy okres czasu.
    Marte dusze blokują loginy i zaśmiecają niepotrzebnie serwery.

  • 8. Data: 2005-01-18 21:39:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mobilnick" <k...@r...mu> napisał w wiadomości

> [...]
    > zawieszeniu konta w przypadku niekorzystania przez dłuższy okres czasu.
    > Marte dusze blokują loginy i zaśmiecają niepotrzebnie serwery.

    masz racje jesteś prawdziwym problemem polskiego internetu....................

    TG... ;-)

    RADA: (darmowa)
    idź na siłownie, do kosmetyczki do solarium i zacznij szukać w realu....

    tylko nie płacz że dziewczyny w mini i z pępkiem na wierzchu oszukują
    bo nie chcą dawać każdemu .................

  • 9. Data: 2005-01-19 00:21:08
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    mobilnick wrote:

    > Więc nie jest problemem polskiego internetu oszukiwanie reklamodawców

    pieprzyć reklamodawców!
    darmozjady

    zyga