  • 11. Data: 2006-06-14 10:48:30
    Temat: Re: Dostawca lacza internetowego
    Od: przemon <p...@p...fm>

    Pawel napisał(a):

    > ATM, bardzo dobra firma i bardzo dobrzy specjaliści, GTS może tylko o takich
    > pomarzyc...

    GTS ma bardzo dobry BOK a ATM sika ciepłym moczem na potencjalnych klientów.

    przemoN

  • 12. Data: 2006-06-14 11:53:53
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 14 Jun 2006 12:48:30 +0200 I had a dream that przemon <p...@p...fm>
    wrote:
    >GTS ma bardzo dobry BOK a ATM sika ciepłym moczem na potencjalnych klientów.

    A GTS sika niby zimnym? Dla klienta to różnica żadna, bo i tu został olany,
    i tu.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 13. Data: 2006-06-14 12:11:28
    Od: przemon <p...@p...fm>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > A GTS sika niby zimnym? Dla klienta to różnica żadna, bo i tu został olany,
    > i tu.

    Nie sika zimnym, ale przynajmniej wykazują jakiekolwiek zainteresowanie
    w przeciwieństwie do ATM. Kiedyś 5 razy dzwoniłem i prosiłem o
    przesłanie oferty. Z GTS przynajmniej zadzwonił i umówił się na
    spotkanie. Dlatego wnioskuje, iż ATM nie szanuje klientów i leje na
    wszystko.

  • 14. Data: 2006-06-14 12:17:07
    Od: Denken <d...@i...pl>

    przemon napisał(a):
    > Dlatego wnioskuje, iż ATM nie szanuje klientów i leje na
    > wszystko.

    Hmm nie wiem jak to jest z rozmowami ale jako klient jestem z ATM bardzo
    zadowolony. Szczegolnie z dzialania ich NOCy. A sprzedawce, ktoremu nei
    zalezy IMO mozna spotkac wszedzie....

    --
    Denken

  • 15. Data: 2006-06-14 12:18:28
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 13.06.2006 Portal <n...@x...com> napisał/a:
    > Tylko jezeli ATM ma slabszej predkosci lacza niz GTS a takze mniejszej
    > predkosci punkty wymiany miedzy innymi operatorami to kablowka za duzo nie
    > zdziala

    jakies przyklady tej slabszej predkosci?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 16. Data: 2006-06-14 12:55:45
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Wed, 14 Jun 2006 14:17:07 +0200, użyszkodnik Denken <d...@i...pl>
    napisał:

    > Hmm nie wiem jak to jest z rozmowami ale jako klient jestem z ATM bardzo
    > zadowolony. Szczegolnie z dzialania ich NOCy. A sprzedawce, ktoremu nei
    > zalezy IMO mozna spotkac wszedzie....

    moze ma lepsze (lepiej płatne) zajęcie ???

  • 17. Data: 2006-06-14 17:01:51
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):
    > GTS Energis ma większą sieć i IMHO bardziej odporną na awarie zwłaszcza
    > poza Warszawą !

    ROTFL...
    W ciągu ostanich 6 tygodni awarie u mnie:

    2006/04/30 9:10-15:13 - 6h 13min
    2006/05/04 06:32-09:58 - 3h 26min
    2006/06/02 01:14-04:28 - 3h 14min
    2006/06/14 08:18-15:45 - 7h 28min

    sumaryczny czas nie działania: 20h 21min

    węzeł częstochowa...

  • 18. Data: 2006-06-14 18:01:06
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):

    > ROTFL...
    > W ciągu ostanich 6 tygodni awarie u mnie:
    >
    > 2006/04/30 9:10-15:13 - 6h 13min
    > 2006/05/04 06:32-09:58 - 3h 26min
    > 2006/06/02 01:14-04:28 - 3h 14min
    > 2006/06/14 08:18-15:45 - 7h 28min
    >
    > sumaryczny czas nie działania: 20h 21min
    >
    > węzeł częstochowa...

    TKT tez sie sypie, wczoraj zaliczylo pare krotkich przerw po 5 - 10 minut.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 19. Data: 2006-06-14 19:26:47
    Od: "ttt" <t...@n...wp.pl>

    > TKT tez sie sypie, wczoraj zaliczylo pare krotkich przerw po 5 - 10 minut.

    GTS dzierzawi lacze do Czestochowy od TKT wiec jak TKT lezy to i GTS lezy.

  • 20. Data: 2006-06-14 19:43:46
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    ttt napisał(a):
    > GTS dzierzawi lacze do Czestochowy od TKT wiec jak TKT lezy to i GTS lezy.

    nie masz racji.
    Zdarzaly sie pady takie ze tkt padalo swiatlo i nie dzial wezel cz-wa, w
    tym samy czasie GTS smigal bez problemow.