  • 1. Data: 2006-06-06 18:48:21
    Temat: Aż tak? Olewka klienta!!!
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Wysłałem do kilku polskich dostawców łącz zapytanie o ofertę dla
    dostawcy (ISP). Dostali ją m.in. GTS, ProFuturo i inni. Chyba wszyscy
    operujący w Szczecinie. Było to TYDZIEŃ temu, i żaden z nich nie
    odpowiedział. To aż tak dobrze jest u tych operatorów, czy jak? Ze leją
    na klienta...

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 2. Data: 2006-06-06 19:12:43
    Temat: Re: Aż tak? Olewka klienta!!!
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 06 Jun 2006 20:48:21 +0200 I had a dream that TLZ <t...@w...info.com.pl>
    wrote:
> [...]
    >operujący w Szczecinie. Było to TYDZIEŃ temu, i żaden z nich nie
    >odpowiedział. To aż tak dobrze jest u tych operatorów, czy jak? Ze leją

    No niestety czasem jest tak, że się musisz usilnie prosić o ofertę,
    a dostaniesz wtedy ceny z kosmosu i w podtekście "daj nam spokój,
    nie chcemy twoich pieniędzy".

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 3. Data: 2006-06-06 19:57:05
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > No niestety czasem jest tak, że się musisz usilnie prosić o ofertę,
    > a dostaniesz wtedy ceny z kosmosu i w podtekście "daj nam spokój,

    dokładnie tak jest.
    u mnie jest dokładnie tak samo: nikt nie chce mi zestawić łącza.
    najbardziej sie wkurzam na Pioneera, bo jak gosciu usłyszał, że chcę
    łącze z BGP i już mam swoje adresy, to wogóle pierwsza odpowiedź. potem
    się okazało, że się da ... ale przy TAKICH przepustowościach ... to dla
    nich śmieszne i się nie opłaca ...

    no ja rozumiem ... może jakbym miał 100Mbitów wziąć ...

    wojtek

  • 4. Data: 2006-06-06 20:17:39
    Od: wer <a...@o...pl>

    TLZ wrote:
> [...]
    > operujący w Szczecinie. Było to TYDZIEŃ temu, i żaden z nich nie
    > odpowiedział. To aż tak dobrze jest u tych operatorów, czy jak? Ze leją

    Hmm, jest jeszcze jedna chora sytuacja. W biurowcach jakas firemka ma
    monopol na internet. Daje chore ceny. I nic nie mozna zrobic, nawet iDSL
    z tp sa. Z kim sie nie rozmawia, to nie ma mozliwosci technicznych,
    nawet provider, ktory ma biura w tym budynku tak twierdzi. I trzeba brac
    internet od tej firmy. Kazda inna firma stwierdza, ze nie mozna i tyle.

    wer

  • 5. Data: 2006-06-06 20:44:00
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > No niestety czasem jest tak, że się musisz usilnie prosić o ofertę,
    > a dostaniesz wtedy ceny z kosmosu i w podtekście "daj nam spokój,
    > nie chcemy twoich pieniędzy".

    Kurde, jeszcze rok-dwa wstecz Telbank co 2 miechy słał mi super oferty.
    A teraz, mimo pytania - zapomnij! :(

    Chyba sobie jutro podzwonie do szefostwa tych pseudo-działów-handlowych.
    Może jak powiem szefom, to mi ktoś przysle coś rozsądnego....

    BTW: nie wiecie jak jest z ACI w Szczecinie? Bo to co mają na WWW to
    podobno nieaktualny cennik...

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 6. Data: 2006-06-06 22:07:37
    Od: Michal Gawrylczyk <m...@g...pl>

    TLZ napisał(a):
> [...]
    > operujący w Szczecinie. Było to TYDZIEŃ temu, i żaden z nich nie
    > odpowiedział. To aż tak dobrze jest u tych operatorów, czy jak? Ze leją

    Wiadomosc via email nie dochodzi, wiec zapytam tutaj.

    Takie zapytanie niestety do nas nie dotarlo :/

    Czy zostalo wyslane na adres email znajdujacy sie
    na naszej stronie www?

    Pozdr

  • 7. Data: 2006-06-06 23:04:29
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Tue, 06 Jun 2006 20:48:21 +0200, TLZ napisał(a):

> [...]
    > operujący w Szczecinie. Było to TYDZIEŃ temu, i żaden z nich nie
    > odpowiedział. To aż tak dobrze jest u tych operatorów, czy jak? Ze leją

    A mi GTS odpowiada w ciagu kilku minut i musze przyznac ze ich ostatnia
    oferta bardzo mi sie podoba :) Ale ja tylko kolokacja... :)

    Pochwale ich jeszcze za to ze ostatnio majac noz na gardle udalo sie u nich
    zalatwic cos "na gebe", wystarczylo im nasze slowo co do checi podpisania
    pewnego aneksu :) BRAWO! Wymienilbym nazwisko tego handlowca ale nie wiem
    czy przez te "na gebe" mu przypadkiem nie zaszkodze... ;-)
    pozdr.

    --
    Adam S.

  • 8. Data: 2006-06-07 06:34:13
    Od: "-= @LI =-" <a...@o...pl>

    niejaki(a): crazy bejbi wystukał(a):

> [...]
    > nich śmieszne i się nie opłaca ...
    >
    > no ja rozumiem ... może jakbym miał 100Mbitów wziąć ...

    Ani Lejman, ani Różycki nie byli zainteresowani ?

    Jakie łącze chciałeś od nich brać ?

    --
    -= @LI =-
    Green MATI(z) PMS Edition

  • 9. Data: 2006-06-07 16:10:00
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    TLZ napisał(a):
> [...]
    > operujący w Szczecinie. Było to TYDZIEŃ temu, i żaden z nich nie
    > odpowiedział. To aż tak dobrze jest u tych operatorów, czy jak? Ze leją

    hmm, napisalem wczoraj wieczorem do Michala Gawrylczyka z prosba o
    kontakt w sprawie lacza. dzis mialem telefon z trojmiejskiego gtsu...

  • 10. Data: 2006-06-07 20:07:42
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 07 Jun 2006 00:07:37 +0200 I had a dream that Michal Gawrylczyk
    <m...@g...pl> wrote:
    >Wiadomosc via email nie dochodzi, wiec zapytam tutaj.
    >
    >Takie zapytanie niestety do nas nie dotarlo :/
    >
    >Czy zostalo wyslane na adres email znajdujacy sie
    >na naszej stronie www?

    Może to ta sama historia, co telefon do waszego krakowskiego oddziału,
    który przez kilka miesięcy wisiał nieprawidłowy na waszej stronie www? :)

    --
    Grzegorz Janoszka