  • 1. Data: 2011-09-02 23:24:16
    Temat: Dostawczak 6osób plus paleta
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dobry Wieczór,

    Co rozważać jako małego dostawczaka z 6-,a a najlepiej 7-ma miejscami
    siedzącymi plus z tyłu miejsce na jedną paletę 120 x 100cm i chociaż te
    140-150cm wysokości?
    Do przebiegu rzędu 20-30 tyś km rocznie maksymalnie, ale
    Z jednej strony wertuje rynek używanych w przedziale cenowym 15-25 tyś.
    brutto; Transit i tym podobne;tani zakup plus budżet do 4-5tyś. rocznie
    na remonty.
    Z drugiej strony jeśli by się jakieś autko nowe zmieściło w 45-50tyś.
    netto. To bym się mocno nad tym zastanowił.
    W sumie pewnie takie auto funkcjonowało by ponad 10 lat.
    Jakoś nie bardzo myślę o kupnie używanego auta kilkuletniego za 30-50
    tysięcy netto.
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-09-04 14:49:02
    Temat: Re: Dostawczak 6osób plus paleta
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Szukam, szukam i jedną ciekawą pozycje znalazłem, sporo tego jest w
    komisach po Poczcie Polskiej;
    http://otomoto.pl/iveco-35s10-5-osob-kl ... 34521.html
    http://otomoto.pl/iveco-daily-35s10-v-p ... 52457.html
    http://otomoto.pl/iveco-35s10-hpi-2-3-9 ... 34996.html