  • 1. Data: 2004-11-17 09:10:36
    Temat: Dostęp - europa
    Od: "Killer" <k...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy ktoś z Wasz wie gdzie znajdę informacje na temat tego jakimi technologiami
    w krajach Unii jest realizowany dostęp do internetu?

    Pozdrawiam
    Killer

  • 2. Data: 2004-11-17 10:57:54
    Temat: Re: Dostęp - europa
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Killer" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś z Wasz wie gdzie znajdę informacje na temat tego jakimi
    > technologiami
    > w krajach Unii jest realizowany dostęp do internetu?

    sadze ze wszyscy z Nasz podejrzewaja ze takimi samymi jak w Polsce
    (no moze 2.4 GHz nie jest traktowane jako cos na szkielet sieci ;) )

    --
    mateo

  • 3. Data: 2004-11-18 14:26:26
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Killer" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sadze ze wszyscy z Nasz podejrzewaja ze takimi samymi jak w Polsce
    > (no moze 2.4 GHz nie jest traktowane jako cos na szkielet sieci ;) )

    Zapewne takimi jak i u nas, ale chodzi mi o technologie dominujące, tak jak na
    przykład u nas jest to xDSL, później modem kablowy, WLAN.

    PK

  • 4. Data: 2004-11-18 17:30:50
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    > Zapewne takimi jak i u nas, ale chodzi mi o technologie dominujące, tak
    > jak na
    > przykład u nas jest to xDSL, później modem kablowy, WLAN.

    jesli chodzi o niemcy zachodnie to:
    DSL'e (praktycznie dostepne wszedzie)
    ISDN
    V.90
    pusto
    kablowki i wlan

    u nich telekomy sa potezne i elastyczne
    ciezko na chleb zarobic takim jak my

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 5. Data: 2004-11-18 18:21:23
    Od: "Cezar" <c...@n...media-net.pl>

    w UK:

    1.adsl (jest tego od cholery pn British Telecomm udostępnia swoje druty
    innym operatorom)
    2.kablówki.
    koszt w/w 15-40 funtow/mc
    3. dial-up (niestety prawnie nie istnieją numery publicznego dostępu, które
    kasują za czas połączenia) Trzeba wykupic usluge anytime za ok 10 funtow/mc
    4. wifi - tylko hotele , firmy , publiczne hotspoty.

    cezar

  • 6. Data: 2004-11-19 04:34:38
    Od: Maciej Anczura <s...@k...org>

    Cezar wrote:

    > w UK: 3. dial-up (niestety prawnie nie istnieją numery publicznego dostępu, które
    > kasują za czas połączenia) Trzeba wykupic usluge anytime za ok 10 funtow/mc

    Tak zupełnie z ciekawości; jakie jest uzasadnienie tego, że zabraniają?

    --
    sh

  • 7. Data: 2004-11-19 08:52:38
    Od: "Cezar" <c...@n...media-net.pl>

    "Maciej Anczura" <s...@k...org> wrote in message

    > Tak zupełnie z ciekawości; jakie jest uzasadnienie tego, że zabraniają?
    >
    > --
    Nie napisalem ze zabraniają.... Poprostu nie ma czegos takiego jak w polsce
    0202122 .
    Nawet jak uszkodzil mi sie modem adsl to pan z BT nie mial mi nic do
    zaoferowania w zamian.
    Gdzies w prasie polonijnej widzialem jakies ogloszenie numeru kasowanego
    4pensy/min - to troche duzo zwazywszy na to ze do polski dzwonimy za 2p/min-
    ale moze wystarczy dla kogod kto raz dziennie sprawdza poczte.

    cezar

  • 8. Data: 2004-11-19 12:22:53
    Od: "Killer" <k...@p...onet.pl>

    Dzięki za informacje!
    Zatem jest tak jak podejżewałem, że tylko u nas jest jako tako rozbudowana
    infrastruktura TVK i WLAN.

    Pozdrawiam
    Killer