  • 11. Data: 2015-09-06 22:09:01
    Temat: Re: [OT] Dosyć nietypowe :)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-06 20:34, szemrany wrote:
    > ps. pisząc, że uczyli masz na myśli, że tak po prostu mówili czy że się
    > upierali, że tak ma być?

    Nie, tolerowano ta formę. Wysąpilo to w jednej z lektur (nizsza połowa
    szkoły podstawowej, ~80, nie przypomne sobie która to) i mieliśmy m.in.
    emocjonalny wykład polonistki dlaczego tak itd który przyniósł efekt
    odwrotny (zapadło mi w pamięć w złej formie). Podobnie jak o nastu
    innych wyrazach ze szkoły przedwojennej których nie pamiętam ale bez
    wątpienia ktoś z nazi grammar mi przypomni. Mieliśmy nawiedzona
    polonistkę :( która potrafiła godzinami dyskutowac o wyjątkach
    _potwierdzających_ reguły garmatyczne (co samo w sobie jest absurdalne
    dla każdego umysłu ścisłego). Nie do końca spełniona doktorantka o ile
    pamiętam :/

    Obrzydzono mi gramatykę w szkole do tego stopnia że obecnie mam ją w
    nosie ... co jest mi o tyle na rękę żem leń podły, no ale mam wymówkę.

  • 12. Data: 2015-09-07 13:50:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szemrany wrote:

> [...]
    > upierali, że tak ma być?
    > Bo jeśli to pierwsze to pewnie też uczyli, żeby w każdym bądź razie
    > włanczać światło w klasie, bo nie widać co w książce pisze, gdy ciemno na
    > dworzu. A gdy poszłeś do tablicy w celu rozwiązywania jakiś zadań to
    > preferowano orginalne podejście, nawet błędne, niż odtwarzanie z pamięci. A
    > jak i tak się nie uczył lub tylko szedł po najmniejszej linii oporu to
    > bynajmniej nadawał się do kładzenia kafelek, bo nie ma niczego gorszego niż
    > cofanie się do tyłu... to fakt autentyczny!

    piątka z koroną

  • 13. Data: 2015-09-14 08:46:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > A całkiem serio: mnie też uczli wziąść, choć znowu taki stary nie
    > jestem. Ale nauczyciele byli. Tak czy inaczej moje krzywe pisanie wynika

    Nam, abyśmy nauczyli sie poprawnie - powiedziano żartem, że wziąć jest
    od brać, wziąść od kraść :)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 14. Data: 2015-09-14 11:08:46
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał:

    > Nam, abyśmy nauczyli sie poprawnie - powiedziano żartem, że wziąć jest od brać,
    wziąść od kraść :)

    [OFFT]
    Miales naprawdę dobrych (chyba "starej daty"? nauczycieli)
    Pamietam, ze matematyczka przygotowujac nas do matury nie mogac scierpiec
    naszego ciągłego mylenia znaku calki czy pochodnej z sinus/kosinus (ciekawe
    ze dziewczyny nie mialy z tym takich problemow..:) wybuchla wreszcie .

    "Szanowni Panowie kawalerowie, my tu myslimy o calkach i pochodnych, a Wy
    chyba ciagle o tym samym i stad Wasze rozkojarzenie - zwlaszcza ze wiosna.
    Wchodzac wiec w dziedzine waszych mysli: zamietajcie raz na zawsze !
    Ca(łka)owanie Ko(sinus)chanej to jest zawsze + !"

    Od tego czasu ani raz w zyciu nie pomylilem znaku calki z cosinusa...

    AK

    ---
    Avast.

  • 15. Data: 2015-09-25 19:38:25
    Temat: [ot2] Dosyć nietypowe :)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Wyślij CV. Będą chcieli Twego kolegę - wezmą go. Nie to nie - nic nie
    > tracisz.

    czemu perfidnie robisz z niego idiotę? przecież wszyscy wiedzą, że w
    po/eu to tak nie funkcjonuje... a jak? może podyskutujemy?