  • 1. Data: 2015-09-03 16:08:23
    Temat: Dosyć nietypowe :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Witam
    Chciałbym pomóc pewnemu programiście z Władywostoka znaleźć pracę
    zdalną, dorywczą, na zlecenie czy o dzieło w Polsce. Nie jestem z
    branży. Moglibyście mi doradzić jak się do tego zabrać?
    Na test.pl jakiś TeamQuest.pl szuka bez przerwy programistów ale jaka
    jest wiarygodność tego pośrednika? No i oni szukają raczej stałych
    pracowników.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-09-03 23:59:11
    Temat: Re: Dosyć nietypowe :)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > Na test.pl jakiś TeamQuest.pl szuka bez przerwy programistów ale jaka
    > jest wiarygodność tego pośrednika? No i oni szukają raczej stałych

    a musi byc w Polsce?

    upwork.com

  • 3. Data: 2015-09-04 08:40:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2015 16:59:11 -0500, witek napisał(a):

    > a musi byc w Polsce?
    > upwork.com

    Nie musi, choć rzeczony człowiek by wolał. Zamierza się po jakimś czasie
    przeprowadzić do Polski, ma tu tzw. korzenie.

  • 4. Data: 2015-09-04 18:50:50
    Temat: Re: [OT] Dosyć nietypowe :)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-04 08:40, Jacek Maciejewski wrote:
    > Nie musi, choć rzeczony człowiek by wolał. Zamierza się po jakimś czasie
    > przeprowadzić do Polski, ma tu tzw. korzenie.

    Lepiej niech to zrobi już. Za chwile być może nie będzie się dało z
    powodu uchodźców.

  • 5. Data: 2015-09-05 00:47:20
    Od: Janek <j...@o...pl>

    Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > Na test.pl jakiś TeamQuest.pl szuka bez przerwy programistów ale jaka
    > jest wiarygodność tego pośrednika? No i oni szukają raczej stałych

    Wyślij CV. Będą chcieli Twego kolegę - wezmą go. Nie to nie - nic nie
    tracisz.

    Jan

  • 6. Data: 2015-09-06 13:57:27
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    Co ty chrzanisz?

    RW

  • 7. Data: 2015-09-06 14:22:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-06 13:57, Roman W wrote:
    > czasie
    > Co ty chrzanisz?

    Jesli ma obywatelstwo z poza unii to istnieje spora szansa że pojawią
    sie utrudnienia prawne po obecnej katastrofie imigracyjnej. Ponadto
    obywatele Rosji raczej nie będą specjalnie wspierani z powodu sytuacji
    politycznej nawet jesli mają tzw korzenie. Jeśli chce się udać do PL do
    pracy to lepiej niech już się stara. Nie wiesz jakie poglądy polityczne
    będą dominujące za 2-3 lata w UE a mogą być to poglądy radykalne na
    kwestie imigracji zarobkowej i trzeba to wziąść pod uwagę.

  • 8. Data: 2015-09-06 18:16:30
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Sun, 6 Sep 2015 14:22:28 +0200, Sebastian Biały wrote:

    > trzeba to wziąść pod uwagę.

    wziąć

    --
    howgh
    szemrany

  • 9. Data: 2015-09-06 19:33:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-06 18:16, szemrany wrote:
    > wziąć

    Wziąść! Pawłowicz nie słyszałeś? To o lewckich zasadach pisowni?

    A całkiem serio: mnie też uczli wziąść, choć znowu taki stary nie
    jestem. Ale nauczyciele byli. Tak czy inaczej moje krzywe pisanie wynika
    bardziej z lenistwa niż z ideologii.

  • 10. Data: 2015-09-06 20:34:21
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Sun, 6 Sep 2015 19:33:24 +0200, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    >
    > A całkiem serio: mnie też uczli wziąść, choć znowu taki stary nie
    > jestem. Ale nauczyciele byli. Tak czy inaczej moje krzywe pisanie wynika

    Spoko, tylko wtedy trzeba by konsekwentnie mówić:

    wzięśnięty, wziąśwszy, itd. ;-)

    ps. pisząc, że uczyli masz na myśli, że tak po prostu mówili czy że się
    upierali, że tak ma być?
    Bo jeśli to pierwsze to pewnie też uczyli, żeby w każdym bądź razie
    włanczać światło w klasie, bo nie widać co w książce pisze, gdy ciemno na
    dworzu. A gdy poszłeś do tablicy w celu rozwiązywania jakiś zadań to
    preferowano orginalne podejście, nawet błędne, niż odtwarzanie z pamięci. A
    jak i tak się nie uczył lub tylko szedł po najmniejszej linii oporu to
    bynajmniej nadawał się do kładzenia kafelek, bo nie ma niczego gorszego niż
    cofanie się do tyłu... to fakt autentyczny!

    ;-)