  • 1. Data: 2011-03-30 08:18:42
    Temat: Drogi krajowe płatne
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Media donoszą, że od lipca drogi krajowe będą płatne. Mniej więcej tyle co
    autostrady...

  • 2. Data: 2011-03-30 08:20:45
    Temat: Re: Drogi krajowe płatne
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Media donoszą, że od lipca drogi krajowe będą płatne. Mniej więcej tyle co
    > autostrady...

    Moze dodaj ze tylko wybrane i tylko dla aut powyzej 3.5 tony.

  • 3. Data: 2011-03-30 08:36:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-30, news-gazeta <n...@g...pl> wrote:

    > Moze dodaj ze tylko wybrane i tylko dla aut powyzej 3.5 tony.

    Do czasu, do czasu...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2011-03-30 08:57:11
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Moze dodaj ze tylko wybrane i tylko dla aut powyzej 3.5 tony.

    Ale co, że nie masz auta powyżej 3,5 tony ? Wydaje mi się, że właśnie takimi
    autami dowożą towary.

    Że wybrane ? Wprowadzają opłatę np na jednojezdniowej drodze Kraków-Olkusz.
    I na obwodnicy Krakowa.

  • 5. Data: 2011-03-30 09:17:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Ale co, że nie masz auta powyżej 3,5 tony ? Wydaje mi się, że właśnie
    > takimi autami dowożą towary.

    I teraz też płacą, więc nie truj.

  • 6. Data: 2011-03-30 09:27:06
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale co, że nie masz auta powyżej 3,5 tony ? Wydaje mi się, że właśnie
    > takimi autami dowożą towary.

    Już od początku roku mówiło się o wprowadzeniu elektronicznego systemu
    poboru opłat
    od ciężarówek, co równa się większe stawki transportu od połowy roku,
    co równa się wyższe ceny wszystkiego (po raz kolejny).

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-03-30 10:18:16
    Od: MMS <nntp11@SPAM_interia.fm>

    W dniu 30.03.2011 08:57, niusy.pl pisze:

    > Że wybrane ? Wprowadzają opłatę np na jednojezdniowej drodze
    > Kraków-Olkusz. I na obwodnicy Krakowa.

    Czyli bez opłaty towaru nie dowieziesz.
    Może chcą aby kierowcy mieli większą przyjemność z pracy i oglądali mało
    znane małopolskie krajobrazy zamiast wąchać spaliny ;)

    Na poważnie, to zawsze wydawało mi się, że obwodnice są po to aby ruch
    "ciężki" nie wjeżdżał do miasta. Czy mi się źle wydaje, czy "oni"
    dupami myślą ?

  • 8. Data: 2011-03-30 10:55:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MMS" <nntp11@SPAM_interia.fm>

    > Czyli bez opłaty towaru nie dowieziesz.
    > Może chcą aby kierowcy mieli większą przyjemność z pracy i oglądali mało
    > znane małopolskie krajobrazy zamiast wąchać spaliny ;)

    Gdyby się tak chociaż dało. Na drodze Alwernia-Kraków mostek remontują i
    zrobili objazd przez wsie gdzie jesienią zaczęli remontować drogę, ale gdy
    tylko drogę rozgrzebali nadeszła zima więc porzucili, by zima dokończyła
    dzieła i nim wznowili prace objazd po tych werterpach zrobili.

    > Na poważnie, to zawsze wydawało mi się, że obwodnice są po to aby ruch
    > "ciężki" nie wjeżdżał do miasta. Czy mi się źle wydaje, czy "oni"
    > dupami myślą ?

    "By żyło się lepiej".

  • 9. Data: 2011-03-30 11:13:48
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > Że wybrane ? Wprowadzają opłatę np na jednojezdniowej drodze
    > Kraków-Olkusz.

    Raczej Olkusz - Dąbrowa Górnicza. Do Krakowa na razie nie.

    --
    ml

  • 10. Data: 2011-03-30 19:46:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Mar 2011 09:17:18 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >I teraz też płacą, więc nie truj.

    Płacą te o DMC pow. 12 ton.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280