  • 1. Data: 2010-08-17 08:04:35
    Temat: Drogie taksowki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    http://www.tvn24.pl/-1,1669586,0,1,1-km-90-zl-taksow
    karz-przed-sadem,wiadomosc.html

    Przed krakowskim sądem rozpoczął się w poniedziałek proces kolejnego
    taksówkarza-przewoźnika sprzed Dworca Głównego PKP, oskarżonego o
    zawyżanie opłat. Za każdy przejechany kilometr żądał on aż 90 zł.
    [...]
    Za podobne zarzuty stanął w czerwcu przed sądem inny przewoźnik Edward
    Z. Także on wyjaśniał, że nikogo nie oszukał i jest uczciwym
    człowiekiem.
    [...]
    Edward Z. pozywał do sądu swoich klientów, którzy nie zapłacili mu
    wygórowanej opłaty za kurs. Sąd oddalił kilka takich pozwów. Uznał, że
    są one sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.

    ----

    Nierychliwa ta sprawiedliwosc w Polsce, albo dziennikarze niedopelnili
    obowiazkow.. Choc akurat tutaj dlugi proces moze byc bardzo na
    miejscu.

    J.

    P.S. Hollywoodzkie filmy nie klamia:
    http://www.tvn24.pl/-1,1669611,0,1,30-radiowozow-w-p
    oscigu-za-bandytami,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2010-08-17 12:11:45
    Temat: Re: Drogie taksowki
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-08-17 08:04, J.F. pisze:

> [...]
    > Za podobne zarzuty stanął w czerwcu przed sądem inny przewoźnik Edward
    > Z. Także on wyjaśniał, że nikogo nie oszukał i jest uczciwym

    Skąd takie śmieci się biorą?

    GB

  • 3. Data: 2010-08-17 12:53:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 12:11:45 +0200, GB wrote:
    karz-przed-sadem,wiadomosc.html

    >Skąd takie śmieci się biorą?

    Kapitalizm i ciezkie czasy.

    I tak mowiac szczerze to mam spore watpliwosci co do tego jaki
    powinien byc wyrok ..

    J.

  • 4. Data: 2010-08-17 14:17:29
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    GB wrote:
    > Skąd takie śmieci się biorą?

    Dlatego jest ich wielu, bo narod woli głupków, niż wykształconych.
    A państwo woli przepisy, niż edukację.

    Więc masz stada ludzi, którzy nie patrzą, a jeśli patrzą, to nie
    czytają, a jeśliby nawet przeczytali, to nie rozumieją.
    NICZYM nie różni się to od praktyk np. w sklepach - podawania cen w
    mylący sposób, deformowania opakowań, by wyglądały na większe itd. czy w
    ogóle w reklamie.
    Mechanizm oparty jest na założeniu, że autor pomysłu ma do czynienia z
    bandą głupków - i to się długo potrafi sprawdzać.
    Jak widać.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-08-17 14:36:27
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Kapitalizm

    Kapitalizm?
    --
    Olleo

  • 6. Data: 2010-08-17 16:41:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 05:36:27 -0700 (PDT), Olleo wrote:
    >Kapitalizm?

    Kapitalizm - kazdy zarabia jak potrafi :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-08-17 22:53:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Olleo" <o...@t...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Kapitalizm?

    No w sensie takim, ze jesli cena za usluge jest rzeczywiscie
    znana i sie na nia godzisz, to potem nie ma narzekania ze drogo.