  • 31. Data: 2013-09-16 08:53:42
    Temat: Re: Drukowanie 3D
    Od: pgw <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Sep 2013 10:54:36 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

> [...]
    sobie na jak to jest zrobione jak z laminatu węglowo epoksydowego robią wiolonczele.
    I za ile ją sprzedają, bo cenę na koniec podali.

    > Na jutro się nie da bo dwa dni będzie drukowało.

    Bez przesady, widziałem ostatnio drukarke za ok 7 tys. zl, która taką
    obudowe drukowałaby raptem kilka godzin. Te nowe są naprawde szybkie.
    Co innego zrobienie projektu obudowy.

    --
    pgw