  • 1. Data: 2009-01-09 19:16:00
    Temat: Drukowanie płytek dwustronnych
    Od: Roch Brada <f...@g...com>

    Witam,

    Przejrzałem archiwum grupy w poszukiwaniu sposobu wydruku wzoru płytki
    dwustronnej, ale nie bardzo znalazłem odpowiedź.

    Ściągnąłem rysunek płytki dwustronnej zrobiony w Eaglu i planuję ją
    wytrawić za pomocą żelazka i folii do rzutnika, ale zanim to zrobię muszę
    jakoś wydrukować rysunek płytki.

    I tutaj mam problem: w jaki sposób wydrukować warstwy górną i dolną? Obie w
    odbiciu lustrzanym? A może jedną normalnie, a drugą jako lustrzane odbicie?
    Wybaczcie podstawowe pytanie, ale z dwustronnymi płytkami nie miałem do
    czynienia.

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
    Roch.

    --
    Roch Brada __o "Being a champion is redefining
    feflik at gmail com _`\<,_ what's humanly possible."

  • 2. Data: 2009-01-09 20:21:20
    Temat: Re: Drukowanie płytek dwustronnych
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Roch Brada" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > Obie w odbiciu lustrzanym? A może jedną normalnie, a drugą jako
    > lustrzane odbicie? Wybaczcie podstawowe pytanie, ale z dwustronnymi
    > płytkami nie miałem do czynienia.

    Wstaw jakikolwiek napis na jedna i drugą stronę i jak wydrukujesz od razu
    będziesz wiedział.
    BTW eagle płytke na ekranie pokazuje od strony elementów, więc na ekranie
    napis niebieski powinien być odwrócony, czerwony czytelny.
    P.

  • 3. Data: 2009-01-11 09:43:19
    Od: Roch Brada <f...@g...com>

    PK pisze:

> [...]
    > BTW eagle płytke na ekranie pokazuje od strony elementów, więc na ekranie
    > napis niebieski powinien być odwrócony, czerwony czytelny.

    Dzięki -- poradziłem sobie.

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc :)