  • 11. Data: 2009-03-19 22:14:05
    Temat: Re: Dual Channel
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    animka pisze:

    > A jaki klawisz nacisnąć, żeby ten komunikat szybko nie przeleciał i
    > żebym zdążyła to przeczytać?

    W niektorych plytach zamiast ekranu post pojawia sie logo producenta,
    np. w gigabytach masz na dole napisane co trzeba wcisnac (bodajze TAB),
    w niektorych plytach mozna wylaczyc to logo w biosie. Jak juz sie
    wyswietli to Pause/Break zeby zamrozic ekran.

  • 12. Data: 2009-03-19 22:27:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > No to wlacz i zobacz co tam jest napisane.

    Nie ma nic o Memory.

    Jest mniej więcej tak (dużo pisamia by było):

    USB Device(s):4 storage devices
    Auto detecting: First channel device 0
    Atapi CDROM device 1: Not detected
    Third channel Device 0: Ide Hard disc
    Pri Master - nagrywarka TSS (Mode-2)
    3rd Masrer dysk samsung Ultra DMA Mode5
    Capable and status OK.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-03-19 22:28:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Yakhub pisze:

    > Pause/Break

    Dzięki

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-03-19 22:31:05
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Grzegorz Prędki pisze:

> [...]
    > w niektorych plytach mozna wylaczyc to logo w biosie. Jak juz sie
    > wyswietli to Pause/Break zeby zamrozic ekran.

    Ok, ja te napisy któregoś dnia włączyłam, potem wyłączyłam. Logo jest
    ładne :-)
    Teraz znowu włączyłam te napisy, ale zaraz wyłączę :-)
    Dzięki :-)

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-03-19 22:48:49
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    animka pisze:

    > Nie ma nic o Memory.
    >
    > Jest mniej więcej tak (dużo pisamia by było):

> [...]

    Wczesniej, zaraz po starcie, w miejscy gdzie identyfikuje procesor.

  • 16. Data: 2009-03-19 22:58:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Wczesniej, zaraz po starcie, w miejscy gdzie identyfikuje procesor.

    992 MB OK + 32 MB Shared Memory
    USB Devices: 4 storage devices

    itd.

    No i co?

    --
    animka

  • 17. Data: 2009-03-20 00:25:44
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > 992 MB OK + 32 MB Shared Memory
    > USB Devices: 4 storage devices
    >
    > itd.
    >
    > No i co?

    No i wygląda na to, że masz zintegrowaną karte graficzną która wykorzystuje
    32 Mb pamięci RAM. W takim układzie nici z duala. Po zainstalowaniu osobnej
    karty pamięć zostanie zwolniona i dual zacznie działać. Pod warunkiem
    oczywiście że Twój sprzęt dual obsługuje. A tak wogóle to szkoda zachodu
    gdyż i tak różnicy nie zauważysz.

  • 18. Data: 2009-03-20 01:16:21
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 01:25:44 +0100, Santana napisał(a):

> [...]
    > karty pamięć zostanie zwolniona i dual zacznie działać. Pod warunkiem
    > oczywiście że Twój sprzęt dual obsługuje. A tak wogóle to szkoda zachodu

    Zintegrowana grafika nie wyklucza duala (przynajmniej nie w każdej płycie).

    Do autorki pytania: podaj model płyty głównej, a najlepiej linka do
    instrukcji. Wtedy wszystko powinno się wyjaśnić.
    Czy moduły pamięci były kupowane w zestawie dual? Czy są tego samego
    producenta i o tych samych parametrach?

    --
    GLaF

  • 19. Data: 2009-03-20 01:38:46
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > Zintegrowana grafika nie wyklucza duala (przynajmniej nie w każdej
    > płycie).

    Możesz podać jakiś przykład? Ja się jak dotąd nie spotkałem z takim
    przypadkiem. Nie twierdze że nie masz racji, tylko chciałbym pogłębić swoją
    wiedze bo może się przydać :)

  • 20. Data: 2009-03-20 01:59:44
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 02:38:46 +0100, Santana napisał(a):

    > Możesz podać jakiś przykład? Ja się jak dotąd nie spotkałem z takim
    > przypadkiem. Nie twierdze że nie masz racji, tylko chciałbym pogłębić swoją
    > wiedze bo może się przydać :)

    Mój przykład :) Asus M2NBP-VM CSM

    --
    GLaF