  • 31. Data: 2014-07-31 16:32:32
    Temat: Re: Dysk do 4 letniego laptopa
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    * 666* wdusil[a] knefle:

    >Przestań wagarować w przyszłym roku szkolnym.
    >No chyba, że nie otrzymałeś promocji.

    Ten twoj okres buntu trwa troche za dlugo, jesli jeszcze nie miales
    mutacji to mozesz miec jakis zespol...

  • 32. Data: 2014-07-31 17:52:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 31 Jul 2014 13:38:35 +0200, Chris napisał(a):

    > Tylko nie zawsze potrzebna jest wysoka wydajność poza tym nigdzie w
    > specyfikacji nie ma podanej że to 5900 rpm :)

    Bo przecież od jakiegoś czasu WD nie jest specjalnie chętny do oficjalnego
    podawania tej informacji. Patrzysz w specyfikację, a tam cudofne inaczej
    ,,IntelliPower". :-/

    (ciach...)

    [ Życie jest zbyt cięzkie, by przykładać do niego wagę. (S.J. Lec) ]

  • 33. Data: 2014-08-01 09:29:47
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-31 17:52, Przemysław Ryk pisze:

    > Bo przecież od jakiegoś czasu WD nie jest specjalnie chętny do oficjalnego
    > podawania tej informacji. Patrzysz w specyfikację, a tam cudofne inaczej
    > ,,IntelliPower". :-/

    Wiem i w sumie też mnie ciekawi jak to realnie działa.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 34. Data: 2014-08-01 14:00:34
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@najurze>

    W dniu 31.07.2014 13:42, Chris pisze:

    > Nie widzę takich problemów jak opisujesz, system działa stabilnie,
    > szybko do tego jest intuicyjny. Do tego soft był wzorowany na Synology
    > więc twój argument o wyborze Synology ze względu na oczojebość jest z dupy.

    Nie wiem jakie jest Synology. Jednakże "a u mnie działa i przez to jest
    najzajebistrzejsze" jest twierdzeniem przedszkolaka...

    > To kup na szybszym procku, to wina Qnapa że kupiliście najtańszą wersję ?

    A skąd ta pewność u Ciebie, że najtańszą? :)

    > To że się na czymś nie znasz nie oznacza że nie jest to oferta dla
    > ambitnych. Poczytaj co ludzie z tym robią to może zrozumiesz.

    Tak, Ty znasz się na wszystkim...
    I cóż takiego można na tym zrobić, czego nie można zrobić na czymś
    innym? :)

    > Od tego jest admin żeby dostosował ustawienia do wymagań, jak by dali
    > wszystko OFF to byś marudził że nie jest gotowe po podłączeniu.

    Widać, że masz do czynienia z bezpieczeństwem danych w firmach...

    Z resztą, we wszystkich biurach tak bardzo jest potrzebny serwer
    strumieniowania multimediów (notabene ryjący non stop po dyskach w
    poszukiwaniu i indeksowaniu plików multimedialnych), że wręcz każda
    firma powinna nakazać wszystkim pracownikom korzystanie z tego pod
    rygorem zwolnienia. Pracownicy będą oglądać słit focie i filmiki z
    firmowych bib... Każdy pracownik powinien codziennie zrzucać ze swojego
    firmowego telefonu pliki multimedialne, by podzielić się tym z resztą
    pracowników i wykorzystać tą jakże niebywałą funkcjonalność.

    Pisałem - jest to rozwiązanie dla mało ambitnych osób, które nie
    chcą/nie potrafią skonfigurować sobie usług samodzielnie. I wtedy to ma
    sens. Przecież FreeNAS to jakby nie było też rozwiązanie dla mniej
    ambitnych, albo tych co nie mają czasu. Dla pozostałych jest "gołe"
    FreeBSD, gdzie można zrobić to samo.

    W gotowcach płacisz za support i czyjś czas, żebyś Ty mógł tylko
    wyklikać, a robiąc coś samodzielnie, sam sobie jesteś supportem ;)

    Z resztą, nie wiem o co ten jad. Opisałem swoje wrażenia z użytkowania
    QNAP i co o tym myślę. A że ktoś nie może się z tym pogodzić... A
    brandzluj się tym, co masz, jeśli ci tak z tym dobrze...

  • 35. Data: 2014-08-01 15:48:30
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    Ale mnie to wq... w moim NAS i na dodatek zamula jak cholera, szczególnie pierwsze
    półtorej doby.
    Najgorsze, że zaczyna znów rzeźbić gdy tylko podłączy się do NAS nowy dysk dodatkowy
    przez gniazdo USB - w praktyce nie da się po
    takim podłączeniu pracować, trzeba by czekać minimum całą noc (lub dzień) az porobi
    miniatury, jeszcze nigdy nie maiłem tyle
    cierpliwości.
    Po jaki ch... mi miniatury wszystkich plików, i to jeszcze każda miniatura x2 i o
    małej, i o dużej rozdzielczości?

    -----

  • 36. Data: 2014-08-04 08:35:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-01 14:00, Jaskiniowiec pisze:

    > Nie wiem jakie jest Synology. Jednakże "a u mnie działa i przez to jest
    > najzajebistrzejsze" jest twierdzeniem przedszkolaka...

    Synology:
    http://www.storagereview.com/images/synology.jpg
    Qnap:
    http://forum.cdrinfo.pl/f119/qnap-firmware-4-0-a-923
    54/
    http://www.hardwareheaven.com/2013/03/synology-disks
    tation-ds213-review/4/

    > A skąd ta pewność u Ciebie, że najtańszą? :)

    Atom nie jest najbardziej wydajnym prockiem w Qnapie :)

    Masz takie procki w Qnapach:
    Procesor:
    Marvell 1.6 GHz - 2GHz
    Intel Atom 2.13GHz (D2700)
    Intel Pentium Dual Core i3 3.3GHz
    Quad Core Intel Xeon E3-1225 3.1GHz

    Więc jesteś raczej niżej niż wyżej :)

    > Tak, Ty znasz się na wszystkim...
    > I cóż takiego można na tym zrobić, czego nie można zrobić na czymś
    > innym? :)

    Pewnie nic ale to ty twierdzisz że nic się nie da na tym zrobić.

> [...]
    > firmowego telefonu pliki multimedialne, by podzielić się tym z resztą
    > pracowników i wykorzystać tą jakże niebywałą funkcjonalność.

    Dla tego masz 50 różnych wersji sprzętu w zależności do czego jest to
    wymagane. Nie można się opierać na jednym modelu i szufladkować całą
    firmę do jednego urządzenia. TS-112 który mam w domu podpięty pod TV nie
    nadaje się do serwerowni ale w domu spisuje się idealnie, tak samo jak
    modele wpięte jako magazyny danych średnio się nadadzą do TV bo jak z
    armaty walić do muchy.

> [...]
    > sens. Przecież FreeNAS to jakby nie było też rozwiązanie dla mniej
    > ambitnych, albo tych co nie mają czasu. Dla pozostałych jest "gołe"

    I znowu podajesz przykłady taniego sprzętu, Qnap czy Synology to nie
    tylko LOW-END, po co programować od nowa w FreeBSD skoro jest już gotowe
    rozwiązanie a jedyne co potrzeba to skonfigurować to do własnych wymagań.

    > W gotowcach płacisz za support i czyjś czas, żebyś Ty mógł tylko
    > wyklikać, a robiąc coś samodzielnie, sam sobie jesteś supportem ;)

    Rozumiem że pan idealny właśnie pisze na napisanym samodzielnie systemie
    operacyjnym bo po co korzystać z gotowców ...

    > Z resztą, nie wiem o co ten jad. Opisałem swoje wrażenia z użytkowania
    > QNAP i co o tym myślę. A że ktoś nie może się z tym pogodzić... A
    > brandzluj się tym, co masz, jeśli ci tak z tym dobrze...

    Bez komentarza, skoro ty lubisz się brandzlować to rób to dalej i nie
    zawracaj głowy innym.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl