  • 41. Data: 2020-08-12 21:47:05
    Temat: Re: Dysk do NAS
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-08-12 o 19:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie umiałeś się posługiwać ;-)

    Tak, wiem, zamiast wsadzać do QNAP'a TS-253 trzeba było odłożyć jako
    leżak magazynowy.

    > Gwarancja była do 19 stycznia 2020.

    wiem, padł w lipcu.
    Nie dał wcześniej znać.

    > A tak w ogóle to strasznie mnie wqrwiają posty "kupiłem długopis
    > Pelikan, to straszny szajs, jak biegłem wypadł z kieszeni wpadając pod

    mnie też, ale nie wiem jaki to ma związek.

    Drugi z kompletu ma na tą chwilę nalatane 1094 dni i 22 godziny, w tym
    79 cykli Power on czyli działa zgodnie z przeznaczeniem 24/7/365dni.
    Więc tym bardziej nie rozumiem do czego pijesz.

    14 dysków WD Black które też mi padły po gwarancji wszystkie w
    rozstrzale około 2 lat między sobą, pracowało w 7 serwerach Dell
    PowerEdge, po 2 w RAID-1, każdy w osobnej szafie klimatyzowanej i każdy
    ze swoim UPS, również 24/7/365. Także pozwolisz że mogę mieć już swoje
    jakieś zdanie wyrobione.

    --
    Irokez

  • 42. Data: 2020-08-13 00:39:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-12, Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > z mojego dekielek jeszcze mam i 5 talerzy jako podstawki pod piwo.
    > 19 JAN 2017, NASware 3.0 ;)

    Nie brudzi się i nie przylepia od dołu do pokali? (miałem takie zapędy,
    ale wykoncypowałem, że to zly pomysł).

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2020-08-13 10:56:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wypłacz się na amazonie, na pewno Western Digital z Twojego powodu upadnie.
    BTW ciężko się rozmawia z Amerykanami na forach (przeróżnych, nie tylko
    komputerowych).
    Wszystko by kupowali z górnej półki, pomnożone przez razy dwa i dla pewności jeszcze
    razy dwa, a używają tylko do końca gwarancji -
    więc przeciętny hamburgerojad odstawiłby ten dysk w chwili upływu gwarancji jako
    zamortyzowany i włożył nowy.
    Czyli nie umiesz się posługiwać, CBDU.
    A poza tym kupiłeś go w sierpniu 2018, więc szukaj tej faktury od sprzedawcy ;-)

    -----

  • 44. Data: 2020-09-15 11:11:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest niezła oferta na amazon.de MyBook 12 TB za 210 Euro:
    www.amazon.de/Western-Digital-Desktop-Festplatte-Pas
    swortschutz-Backup-Software/dp/B07W7YBB9H/

    -----
    > Nie widać teraz dobrej oferty na amazon czy gdzie indziej na duży HDD, gdy
    zauważycie to dajcie znać.