  • 1. Data: 2014-10-16 21:43:13
    Temat: Dyskusje teleGOWNO pszemol / Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow?
    Od: USrael biggest imperialist and worst mass murderer of the world <u...@t...world.invalid>

    Warto zauwazyc ze ten/ta DUPEK/a wszedzie robi z siebie *GOWNO*!

    Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow?

    Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow? | *pszemol* <P...@P...com>
    "Sanctum Officium" wrote in message news:fjmilj$59b$1@inews.gazeta.pl...

    > Amerykanie lubią śmietniki. Na ich rynku jest masa badziwia (np. Ford F),
    > na które by nikt nie spojrzał poza USA i Kanadą.

    Co to jest ford f? Bo ja mieszkam w USA i nie wiem co to...
    Malo tego, na moim parkingu widze takie "smietniki" jak
    audi A6, bmw 540, bmw 740, vw phaeton i inne smieciowe auta

    "Scyzoryk" wrote in message news:fjmigo$8bo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > nie wiem jak jest w przypadku A6
    >
    > z doswiadczenia :) Mialem stycznosc z kilkoma Monde/Focusami z USA i
    > odpowienikami europejskimi. Wcale nie byly to identyczne samochody.

    No kurde gosciu jestes zabawny...

    Porownujesz auta PRODUKOWANE w roznych krajach, w roznych
    wersjach i na dodatek produkowane przez forda z audi?
    No wez sie nie wyglupiaj. Audi jest produkowane w Niemczech
    i stamtad do USA przywozone. Zaden popapraniec co nie umie
    czytac sie tego auta w fabryce nie tykal ;-)

    > Wiele czesci do amerykanskiego nie pasowalo od europekczyka.
    > Poziom wykonczenia i awaryjnosc tych egzemplarzy tez byla
    > zdecydowanie na niekorzysc tych z USA.

    No ale jeszcze raz- to co dotyczy forda moze absolutnie
    nie dotyczyc audi.
    "Boombastic" wrote in message news:475ebcf5$0$19127$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Sprawdź w innych krajach z ruchem prawostronnym. Co ci da cena w UK?

    No wlasnie dalo mi to, ze mimo ruchu lewostronnego
    to samo auto jest i tak duzo, duzo tansze niz w Polsce.

    Nie sprawdze innych witryn bo nie umiem czytac
    po francusku, grecku ani portugalsku :-)

    http://autocc.pl/wrapper/index.php?file_wrap=Audi.ht
    > A jak pojedziesz sam po samochód to jeszcze zaoszczędzisz ze 2-3 tysiące E.

    A6 3.2 FSI quattro Aut. 188 / 255 48610 750 47860 173918

    Ale nie ma slowa na temat wyposazenia.
    Podstawowa wersja bez skory, bez klimy, bez szyberdachu?

    Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow? | "Hektor" <z...@o...pl>
    Użytkownik *pszemol* napisał

    > Te autka o ktorych piszesz dostaja tu maturzysci za skonczone liceum.

    Oho, kolejny zafascynowany Ameryka. A czym jezdza ich rodzice ? Równie
    rewelacyjnie wykonanymi Escalade ?

    Zbigniew Kordan

    Re: Dlaczego Niemcy dymaja Polakow? | "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Widac maja jakis powod ze dymaja sie tez sami...

    tia :)

    Mimo wszystko wolalbym tam mieszkac niz w USA

    --
    Pozdr
    Scyzoryk