  • 1. Data: 2023-12-07 13:26:27
    Temat: Dysze spryskiwaczy z kabelkiem
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zdemontowałem stare dysze z auta (nieoryginalne, jakieś zamienniki).

    To jakieś zamienniki, ale mają jakieś kabelki, które do niczego oczywiście nie
    były podłączone (bo nie było do czego).

    Pytanie: po co są te kabelki?
    https://imgur.com/upcRtlW

  • 2. Data: 2023-12-07 14:28:34
    Temat: Re: Dysze spryskiwaczy z kabelkiem
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.12.2023 o 13:26, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > To jakieś zamienniki, ale mają jakieś kabelki, które do niczego oczywiście nie

    Do podgrzewania.

  • 3. Data: 2023-12-07 19:28:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Dec 2023 14:28:34 +0100, w <uksgt5$ur$1$nadir@news.chmurka.net>, nadir
    <n...@h...org> napisał(-a):

    > Do podgrzewania.

    Taki dzynks. Teraz już nieprzydatne, ale ile V tam należy podać.
    I tradycyjnie jak są podpięte? Pod dźwignię spryskiwacza czy
    non-stop-gdy-silnik-pracuje?

  • 4. Data: 2023-12-07 21:17:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.12.2023 o 19:28, r...@k...pl pisze:

    > Taki dzynks. Teraz już nieprzydatne, ale ile V tam należy podać.

    Pewnie 12V, no ile byś chciał w samochodzie?

    > I tradycyjnie jak są podpięte? Pod dźwignię spryskiwacza czy
    > non-stop-gdy-silnik-pracuje?

    Działanie non stop jest bez sensu, po co ma to działać latem?
    Pod spryskiwacz już szybciej, ale też może być, że za krótkie użycie
    spryskiwacza nie zdąży odmrozić dysz.
    Możliwe, że podłączone to jest pod jakiś czujnik temperatury, ogrzewanie
    szyb lub lusterek? Nie wiem, trzeba zajrzeć do dokumentacji instalacji
    konkretnego samochodu.

  • 5. Data: 2023-12-14 11:39:19
    Od: scobowski <s...@n...prv.pl>

    W dniu 7.12.2023 o 13:26, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > To jakieś zamienniki, ale mają jakieś kabelki, które do niczego oczywiście nie

    Zasilanie opornika odmrażającego dysze.
    12V, zasilanie najczęściej wraz z odmrażaniem szyby / lusterek, czasem
    włącza się samo z się.

  • 6. Data: 2023-12-18 16:51:16
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 07.12.2023 o 21:17, nadir pisze:

> [...]
    > Możliwe, że podłączone to jest pod jakiś czujnik temperatury, ogrzewanie
    > szyb lub lusterek? Nie wiem, trzeba zajrzeć do dokumentacji instalacji

    W Fordach działa cały czas.
    --
    --- xyz

  • 7. Data: 2023-12-19 12:03:44
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    W moim OIDP były żaróweczki przy dyszach.

    -----

  • 8. Data: 2024-01-02 15:17:25
    Od: scobowski <s...@n...prv.pl>

    W dniu 19.12.2023 o 12:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > W moim OIDP były żaróweczki przy dyszach.
    >

    > -----

    Na upartego - też opornik, nie? ;-)