eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaDział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii › Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed1.swip.net!news.astraweb.com!border6.a.newsrou
    ter.astraweb.com!not-for-mail
    From: "jedrek" <j...@s...2>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Dział reklamacji orange - czy jest coś wyżej? Podłączenie linii
    Date: Sun, 4 Jan 2015 13:53:13 +0100
    Organization: _
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.3959
    Lines: 31
    Message-ID: <54a937b4$0$34108$b1db1813$443c6447@news.astraweb.com>
    NNTP-Posting-Host: 969304c4.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=^==D2I7IUR6YUQJRTa54B1L?0kYOcDh@:LKGH8Rcak::9]l::b4UER:BZ<AX`0A\J3BdDOa<
    5U7A9QP;A1BfV=37T[C;WI4<7i2=AU8U6db\?>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238122
    [ ukryj nagłówki ]

    Może ktoś z praktyki zna jakiś wyższy dział niż dział reklamacji w orange?
    Bo jak widzę z praktyki w dziale reklamacji takie same głupki są zatrudnione
    jak na ich partyline. Generalnie pisanie tam poważniejszych reklamacji to
    pisanie listów do betonowej ściany. Chciałbym znaleźć kogoś z mózgiem w tej
    firmie który w końcu włączy zielone światło dla uzupełnienia 30m brakującej
    pary miedzianej, który to brak jest dla głupków brakiem możliwości
    technicznych.
    To niech je do pierona zrobią, aby nie było braków!
    Reklamację wysyła się do Skierniewic, a odpowiada Opole.
    Co Opole może wiedzieć co się dzieje przy Wieliczce z infrastrukturą.
    Miałem już nieprzyjemność stwierdzić jak przepływ informacji jest tam
    pokręcony i wiadomość pierwotna zanim dotrze do celu przyjmuje nową,
    kosmiczną wersję mówiącą o gruszkach na wierzbie zamiast o namacalnych
    faktach. To co mówią monterzy i co przekazują na piśmie do cytryny, a jak
    potem z tego w cytrynie powstaje nowy twór wskazujący na inną przyczynę
    niemożności...
    A potem zdziwienie, że nic się nie da w tej głupie firmie (a nie mam
    niestety innej firmy do wyboru na wsi jako alternatywy po miedzi) jak lala z
    Opola zza biurka sprawdza infrastrukturę w innym województwie...
    Jak tp przejęta została za Bóg zapłać (oddana im przez "dobrodzieja" buzka)
    francuska cytryna to burdel tej firmy mnie przeraża.
    Czy pisanie na bloogu rzecznika orange coś pomoże?
    Nie potrafię zrozumieć skąd taki beton się bierze, człowiek chce się
    podłączyć na przynajmniej kilka lat a oni nie chcą. Inny operator w
    lokalizacji gdzie jest konkurencja znaczna zrobi podłączenie z pocałowaniem
    w rękę (a powinien odsyłać w związku z tym do konkurencji...). A te głupole
    są sami na wsi i nikt im tu nie podskoczy i mimo to w dupie mają nowe
    podłączenie i potencjalny zysk. Pomieszanie z poplątaniem!
    Może mi to ktoś wytłumaczyć? Bo póki co tylko jedno mi przychodzi w
    odpowiedzi, głupota betonu!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: