  • 1. Data: 2002-03-21 02:07:49
    Temat: Dzierzawki TPSA po raz ostatni
    Od: "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    Witam
    Wracajac do sprawy - wypadalo by sie, jak juz byla mowa na grupie,
    przypomniec URT ze nam tez jakby nieco zalezy na calej sprawie. Pod adresem
    http://isp.elend.pl lezy pisemko, ktore mozna sobie pobrac i podpisane
    wyslac do URT, jesli uwaza sie to za sluszne. W kazdym razie kilku ISP uwaza
    :)

    pozdrawiam
    wojtek

  • 2. Data: 2002-03-25 16:11:52
    Temat: Re: Dzierzawki TPSA po raz ostatni
    Od: Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl>

    Dnia Thu, 21 Mar 2002 02:07:49 +0000 (UTC), Woyciech Wielogorski
    <r...@e...pl> tako rzekł:
[...]

    Ale czemu jako .doc?

    --
    Konrad
    'W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.' -

  • 3. Data: 2002-03-27 07:16:04
    Od: "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Konrad Rzadzinski" <k...@a...matrix.pl> wrote in message
    ..
> [...]
    > : Wracajac do sprawy - wypadalo by sie, jak juz byla mowa na grupie,
    > : przypomniec URT ze nam tez jakby nieco zalezy na calej sprawie. Pod

    a w czym mialo byc, w latexie? ;-) fakt, PDF by nie zaszkodzil, choc rzadna
    w sumie roznica...

    pzdr

  • 4. Data: 2002-03-27 14:31:01
    Od: "Xionic" <x...@U...astercity.net>

    > Ale czemu jako .doc?

    Zeby Juzio musial sobie Star office zainstalowac :PPP
    LL

  • 5. Data: 2002-03-28 12:31:51
    Od: _...@p...pl (Andrzej Bursztynski)

    Woyciech Wielogorski wrote:
    > a w czym mialo byc, w latexie? ;-) fakt, PDF by nie zaszkodzil, choc rzadna
    > w sumie roznica...

    Wiesz, różnica dla niektórych jest wręcz ogromna..

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-