  • 1. Data: 2002-03-18 17:42:48
    Temat: Sferii wyjście na świat
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    Czy ktoś wie może, jakie Sferia ma/ma zamiar mieć wyjście na świat?

    Miły pan na infolinii na pytanie jakie będą mieli wyjścia odpowiedział, że
    RS-232, a po doprecyzowaniu pytania z lekką nutką dumy odparł, że mają własną
    sieć szkieletową. Gdy zapytałem o wyjście *na świat* odpowiedział, że to
    informacja poufna i nie może mi jej udzielić...

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    "University of Wisconsin statistics department... where mean is normal, and
    deviation - standart."

  • 2. Data: 2002-03-19 11:42:31
    Temat: Re: Sferii wyjście na świat
    Od: "Grzegorz" <g...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "Shot" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sieć szkieletową. Gdy zapytałem o wyjście *na świat* odpowiedział, że to
    > informacja poufna i nie może mi jej udzielić...

    a czy oni wreszcie ruszą zawsze jak do nich dzwonie to otrzymuje niezbyt
    zbieżne informacje

  • 3. Data: 2002-03-19 15:37:46
    Od: "Saulo" <d...@w...pl>

    "Grzegorz" <g...@b...gnet.pl> wrote in message
    [cut]
    > a czy oni wreszcie ruszą zawsze jak do nich dzwonie to otrzymuje niezbyt
    > zbieżne informacje

    a ostatnio jaką dostałeś?

    saulo

  • 4. Data: 2002-03-19 19:52:20
    Od: "Grzegorz" <g...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "Saulo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Grzegorz" <g...@b...gnet.pl> wrote in message
    > [cut]
    >
    > a ostatnio jaką dostałeś?

    oststnio stwierdzili ze net bedzie na pocztaku kwietnia co jest rozbiezne z
    info sprzed tygodnia gdzie twierdzili ze juz okolo 20 marca bedzie mozna
    przetestowac net u nich w salonie sprzedazy

  • 5. Data: 2002-03-19 22:33:19
    Od: "Saulo" <d...@w...pl>

> [...]
    > info sprzed tygodnia gdzie twierdzili ze juz okolo 20 marca bedzie mozna
    > przetestowac net u nich w salonie sprzedazy

    Uff... a juz myslalem, ze to bedzie cos w stylu AsterCity, które najpierw
    powiedzialo mi, ze planuje sie u mnie rozmnozyc przez paczkowanie w 2002, a
    kiedy przyszedl 2002, powiedzialo, ze w 2003 :-)

    Nie stresuj mnie, bo w tej chwili na nic poza Sferia nie moge liczyc :-)

    Saulo

  • 6. Data: 2002-03-20 17:49:30
    Od: "Kerin" <k...@d...net>

> [...]
    > kiedy przyszedl 2002, powiedzialo, ze w 2003 :-)
    >
    > Nie stresuj mnie, bo w tej chwili na nic poza Sferia nie moge liczyc :-)

    A sferia to tylko na wa-we?
    ))))))
    Kerin

  • 7. Data: 2002-03-21 02:07:37
    Od: "Saulo" <d...@w...pl>

    "Kerin" <k...@d...net> wrote in message news:a7a4b7$r6r$1@news.tpi.pl...
    [cut]
    > A sferia to tylko na wa-we?
    > ))))))
    > Kerin

    Na razie chyba tak, ale jak chcesz to zadzwon do nich na infolinie:
    0 801 130 160

    Saulo

  • 8. Data: 2002-03-21 15:05:59
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    begin Saulo napłodził(a):

> [...]
    > :-)
    >
    > Nie stresuj mnie, bo w tej chwili na nic poza Sferia nie moge

    no to masz problem bo oni mieli ruszyc w grudniu , potem w styczniu ,
    teraz w marcu ni i zostal maj :))

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://tacops-forum.pulse.pdi.net/

  • 9. Data: 2002-03-21 15:06:13
    Od: "Fishbone" <S...@e...pl>

> [...]
    > sieć szkieletową. Gdy zapytałem o wyjście *na świat* odpowiedział, że to
    > informacja poufna i nie może mi jej udzielić...

    Hmm... W zwiazku z niezdecydowaniem TPsy czy udostepni mi SDI tez
    interesowalem sie Sferia. No ale TPsa byla pierwsza i dala HISa...
    Anyway o Sferii chcialem. Chwycilem sie jej jak brzytwy, zapisujac sie na
    wszystkie mozliwe uslugi we wszystkich kolejkach. Ale...
    Wszystko bylo piknie do momentu przyparcia technicznego do muru.
    Nie podoba mi sie u nich:

    1. Transfer 144Kbps. Jasne. Maksymalny. Na razie nie ma idei czy JAKIKOLWIEK
    transfer bedzie gwarantowany. Na pewno nie 144Kbps....

    2. Oferta to dostep do netu i telefon VoiP. Niestety telefon w momencie
    korzystania z netu dzialal nie bedzie. I odwrotnie net w momencie
    korzystania ze sluchawki tez nie bedzie hulal.

    3. Terminy przesuwaja z miesiaca na miesiac jak kablowki. Moze troszke mniej
    olewnictwa, bo nie z roku na rok, ale mimo wszystko.

    Simi

  • 10. Data: 2002-03-21 15:06:27
    Od: "Grzegorz" <g...@b...gnet.pl>

    > [cut]
    >
    > Na razie chyba tak, ale jak chcesz to zadzwon do nich na infolinie:
    > 0 801 130 160

    teraz twierdza za na pewno bedzie juz niebawem tzn w pierwszej polowie II
    kwartału
    czyli pozostaje czekac czekac .........