  • 1. Data: 2002-03-21 02:08:06
    Temat: Usenet w portalu Gazeta.pl
    Od: "Usenet" <u...@N...poczta.gazeta.pl>

    Zapraszamy do korzystania nowego _testowego_ serwisu w portalu Gazeta.pl, który
    umożliwia dostęp do usenetowych grup dyskusyjnych z hierarchi pl.*

    www.gazeta.pl/usenet/

    Czekamy na uwagi i komentarze pod adresem: usenet(at)poczta.gazeta.pl

  • 2. Data: 2002-03-21 15:06:03
    Temat: Re: Usenet w portalu Gazeta.pl
    Od: Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl>

    Dnia Thu, 21 Mar 2002 02:08:06 +0000 (UTC), Usenet
    <u...@N...poczta.gazeta.pl> tako rzekł:
    : Czekamy na uwagi i komentarze pod adresem: usenet(at)poczta.gazeta.pl

    Zawijajcie linie.
    Nie było FUTa.

    --
    Konrad
    'W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.' -

  • 3. Data: 2002-03-21 15:06:17
    Od: Tomasz Dymek <t...@r...eu.org>

> [...]
    U> www.gazeta.pl/usenet/

    U> Czekamy na uwagi i komentarze pod adresem: usenet(at)poczta.gazeta.pl

    Jeszcze jedno źródło zasilania baz adresowych spamerów.

    --
    * Tomek.
    _______________________

  • 4. Data: 2002-03-21 15:06:23
    Od: Yoss <b...@m...com.pl>

    Usenet, napisało Ci sie:
    > Zapraszamy do korzystania nowego _testowego_ serwisu w portalu Gazeta.pl, który
    umożliwia
    > dostęp do usenetowych grup dyskusyjnych z hierarchi pl.*

    I jak widze procz dostepu umozliwia tez wysylanie, a szkoda bo lini nie
    zawija... :\

    --
    Bartłomiej Butyn aka Yoss
    Nie ma tego złego co by na gorsze nie wyszło.

  • 5. Data: 2002-03-21 15:28:27
    Od: "Usenet" <u...@N...poczta.gazeta.pl>

    Yoss b...@m...com.pl napisał(a):

    > I jak widze procz dostepu umozliwia tez wysylanie, a szkoda bo lini nie
    > zawija... :\

    Już zawija. Dzięki za zwrócenie uwagi :)

    --
    usenet(at)poczta.gazeta.pl

  • 6. Data: 2002-03-21 15:28:29
    Od: "Usenet" <u...@N...poczta.gazeta.pl>

    Tomasz Dymek t...@r...eu.org napisał(a):

    > Jeszcze jedno źródło zasilania baz adresowych spamerów.

    ? Takie samo źródło, jak każdy serwer newsowy.

    --
    usenet(at)poczta.gazeta.pl

  • 7. Data: 2002-03-21 20:08:47
    Od: Yoss <b...@m...com.pl>

    Usenet, napisało Ci sie:

    > Już zawija. Dzięki za zwrócenie uwagi :)

    No to jeszzce niech poprawnie oddziela sygnaturke. :\

    > --

    ^ tu mam byc "minus", "minus", "spacja".

  • 8. Data: 2002-03-25 23:03:03
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

    > Czekamy na uwagi i komentarze pod adresem: usenet(at)poczta.gazeta.pl

    A Kolega "Usenet" to sie jakos nazywa? Jak uczyli w szkole, wypada sie
    przedstawic.

    -- Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski

  • 9. Data: 2002-03-26 02:42:21
    Od: "Usenet" <u...@N...poczta.gazeta.pl>

    Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski k...@k...waw.pl napisał(a):

    > A Kolega "Usenet" to sie jakos nazywa? Jak uczyli w szkole, wypada sie
    > przedstawic.

    Niech kolega napisze w takim razie do CST POLPAK TP S.A.
    <d...@c...tpsa.pl> - pierwszy z brzegu mail z pl.internet.komunikaty,
    żeby kolega "CST POLPAK TP S.A." też się przedstawił. Od kiedy to jest w
    sieci obowiązkowe? Co jeszcze podać? Numer dowodu? PESEL? Jak kolega Kaszpir
    taki wyjątkowo zainteresowany to zapraszam do Gazeta.pl - możemy się nawet
    osobiście poznać.

    :)

  • 10. Data: 2002-03-26 17:05:10
    Od: "Connecticut" <p...@p...interia.pl>

    "Usenet" <u...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
    >Jak kolega Kaszpir
    > taki wyjątkowo zainteresowany to zapraszam do Gazeta.pl - możemy się nawet
    > osobiście poznać.

    To ja tez bym chciał, widzę że kolega "Usenet" tylko tutaj odpisuję,
    a na moją propozycję chciałbym uzyskać jakąś odpowiedź typu:
    -pracujemy nad tym
    -nie przewidujemy tego
    -dziękujemy za zainteresowanie
    -przemyślimy to