  • 1. Data: 2009-04-12 08:13:31
    Temat: Dziwny problem z "netstat"
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Dziwny problem mi się pojawił z poleceniem netstat:
    komputer z XP, odpalona przeglądarka, GG, czytnik grup dyskusyjnych.
    Uruchamiam okno konsoli, wpisuję polecenie netstat i... i nic. Nie są
    pokazywane ŻADNE aktywne połączenia. To samo netstat -a i netstat -n. Wynik
    działania tych komend wygląda tak:

    C:\Documents and Settings\Jarek>netstat

    Aktywne połączenia

    Protokół Adres lokalny Obcy adres Stan

    C:\Documents and Settings\Jarek>

    Jedyne, co odbiega od tej reguły, to netstat -b, jedynie to polecenie
    pokazuje aktywne połączenia. Ktoś mi może powiedzieć, co jest grane?

    J.

  • 2. Data: 2009-04-12 10:12:43
    Temat: Re: Dziwny problem z "netstat"
    Od: "Tryton" <t...@n...pl>

> [...]
    >
    > Jedyne, co odbiega od tej reguły, to netstat -b, jedynie to polecenie
    > pokazuje aktywne połączenia. Ktoś mi może powiedzieć, co jest grane?

    Za malo RAMu.

  • 3. Data: 2009-04-12 11:22:11
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "Tryton" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Za malo RAMu.

    ??? I nijak inaczej by się to nie objawiało?
    Zresztą bez jaj , ramu jest gigabajt, dla przeglądarki, gadugada i paru
    procesów typu firewall czy dyndns raczej nie powinno go brakować.

    J.

  • 4. Data: 2009-04-12 11:48:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jarek P." napisał:

    > ???

    Ech, aluzju nie poniał...
    To z innej beczki - jaki masz zasilacz?

    JoteR

  • 5. Data: 2009-04-12 12:10:06
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ech, aluzju nie poniał...

    Ano nie paniał,nie zna zwyczajów tej grupy :-)

    > To z innej beczki - jaki masz zasilacz?

    Kwadratowy, a obudowę prostokątną, czarną.
    Panowie, wiem,że przyczyn może być ileś i nie sposób na niewidzianego
    stwierdzić, która konkretna, ale choć podpowiedzcie, czego szukać, co _może_
    taki efekt dawać. Jedyne, co mi przyszło do głowy, to jakieś gówno w ten
    sposób się maskujące, ale prostymi sposobami typu skan antywirusowy nic nie
    znajduję, w aktywnych procesach też na mój gust nic nieporządanego nie ma. A
    "netstat -b" pokazuje tylko te połączenia, które być powinny (znaczy
    aplikacja gg i przeglądarka), nic więcej.

    J.

  • 6. Data: 2009-04-12 12:19:41
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 12.04.2009 10:13, Jarek P. pisze:
    > Dziwny problem mi się pojawił z poleceniem netstat:

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 7. Data: 2009-04-12 12:21:59
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 12 Apr 2009 14:10:06 +0200, Jarek P. na pl.comp.pecet napisał(a):

    > Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ano nie paniał,nie zna zwyczajów tej grupy :-)

    To jak nie zna, nich przeczyta FAQ - szybko załapie.

    > Kwadratowy, a obudowę prostokątną, czarną.
    > Panowie, wiem,że przyczyn może być ileś

    No - ale żadna z nich nie jest sprzętowa :)

    "Najlepsza część życia ludzkiego to małe, bezimienne i zapomniane akty
    dobroci i miłości. William Wordsworth"

  • 8. Data: 2009-04-12 14:25:45
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > No - ale żadna z nich nie jest sprzętowa :)

    Ja tam bym optowal za uzyciem wiekszego mlotka.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 9. Data: 2009-04-12 18:59:10
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> wrote:

    > No - ale żadna z nich nie jest sprzętowa :)

    OK, paniał

    J.