  • 1. Data: 2009-04-11 16:41:37
    Temat: application/octet-stream - co to jest?
    Od: saimiri <s...@i...eu>

    Nie wiem czy to wlasciwa grupa, jesli nie, prosze skierujcie mnie do
    wlasciwej.
    Mam problem z tym plikiem application/octet-stream. Pojawia sie przy
    kazdym wejsciu na poczte Yahoo! Uzywam Firefoxa. Za kazdym razem, kiedy
    klikam w folder odebrane, wyslane, kosz etc. pojawia sie ten denerwujacy
    ekran z pytaniem otworz/zapisz na dysku. Otworzyc sie nie da, zapis na
    dysku nie wiele zmienia. Sporo bylo na grupach o tym, ale nigdzie nie
    moglam znalezc rozwiazania.
    Z gory dziekuje za pomoc!

  • 2. Data: 2009-04-12 10:10:10
    Temat: Re: application/octet-stream - co to jest?
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <grqgbs$mur$1@news.interia.pl>, saimiri napisał(a):

    > Nie wiem czy to wlasciwa grupa, jesli nie, prosze skierujcie mnie do
    > wlasciwej.

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

> [...]
    > klikam w folder odebrane, wyslane, kosz etc. pojawia sie ten denerwujacy
    > ekran z pytaniem otworz/zapisz na dysku.

    Czyli przeglądarka uparcie próbuje pobrać jakiś (najczęściej) wykonywalny
    plik. Może to być również złośliwy kod (wirus, trojan, itp).

    > Otworzyc sie nie da, zapis na dysku nie wiele zmienia.

    W żadnym przypadku nie próbuj tego otwierać. Zapisz na dysku, kliknij PPM,
    otwórz jako i wybierz notatnik. Sprawdź co to jest za "plik".

    Ochronę AV rozumiem, że masz i jest ona aktualna?

    Jacek