  • 1. Data: 2020-04-10 14:17:23
    Temat: Dzwonek na telefon
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Witam

    Smartfon Microsoft Lumia 650. Potrzebuję wgrać do niego jakiś tradycyjny,
    głośny dzwonek. Z tym są kłopoty. W sieci jest mnóstwo kretynizmów w mp3.
    Gdzieś wyczytałem, że ten wynalazek nie akceptuje mp3. Musi być jakiś
    dedykowany format. To jedno, a drugie gdzie ten dzwonek wgrać do telefonu?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-04-10 15:03:49
    Temat: Re: Dzwonek na telefon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >kretynizmów w mp3. Gdzieś wyczytałem, że ten wynalazek nie akceptuje
    >mp3. Musi być jakiś dedykowany format. To jedno, a drugie gdzie ten

    Jesli nie mp3, to pewnie wma obsluguje :-)

    J.

  • 3. Data: 2020-04-10 22:34:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil" 5e906485$0$541$6...@n...neostrada.pl

    > Smartfon Microsoft Lumia 650. Potrzebuję wgrać do
    > niego jakiś tradycyjny, głośny dzwonek. Z tym są
    > kłopoty. W sieci jest mnóstwo kretynizmów w mp3.

    W necie są konwertery onlajnowe.

    > Gdzieś wyczytałem, że ten wynalazek nie akceptuje
    > mp3. Musi być jakiś dedykowany format. To jedno,
    > a drugie gdzie ten dzwonek wgrać do telefonu?

    W Androidzie gdziekolwiek -- i ustawić jako
    dzwonek do: danego numeru, karty SIM, telefonu...

    W Win -- nie wiem.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2020-04-11 14:42:19
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 10.04.2020 o 14:17, Kamil pisze:
> [...]
    > kretynizmów w mp3. Gdzieś wyczytałem, że ten wynalazek nie akceptuje
    > mp3. Musi być jakiś dedykowany format. To jedno, a drugie gdzie ten

    Na czym polegają te kłopoty? Bardzo mało prawdopodobne aby nie
    obsługiwał MP3.

    Niestety nie wiem gdzie ta Lumia trzyma dźwięki dzwonków. Może jest
    podobnie jak w Andku. Sprawdź czy przypadkiem nie ma w pamięci
    wewnętrznej folderu "Ringtones".

  • 5. Data: 2020-04-11 18:32:14
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Na czym polegają te kłopoty?

    Głównie na tym, że dzwonki są zbyt ciche. A mam ustawione na maksa.

    > Bardzo mało prawdopodobne aby nie obsługiwał MP3.

    Masz rację. Już doszedłem, że obsługuje.

    > w pamięci wewnętrznej folderu "Ringtones".

    Dzięki. Jest ten folder. Wgrałem i dzwonki są. Trzeba tylko zrestartować
    telefon i wtedy dzwonki się pojawiają. Tyle, że niezależnie od głośności z
    jaką odtwarzają się na komputerze w telefonie są za ciche. Jeden z dzwonków
    przerobiłem programem na większą głośność. W komputerze jest baardzo głośny,
    a w telefonie bz. Da się coś z tym zrobić?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2020-04-11 20:29:17
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-04-11 o 18:32, Kamil pisze:

> [...]
    > dzwonków przerobiłem programem na większą głośność. W komputerze jest
    > baardzo głośny, a w telefonie bz. Da się coś z tym zrobić?

    Masz telefon dla bibliotekarzy.

  • 7. Data: 2020-04-13 15:41:06
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 11.04.2020 o 18:32, Kamil pisze:

> [...]
    > telefonie są za ciche. Jeden z dzwonków przerobiłem programem na
    > większą głośność. W komputerze jest baardzo głośny, a w telefonie bz.

    Dziwnie to wygląda.. Polecałbym jakiś edytor audio na kompie i zwiększyć
    głośność pliku (można także do dzwonka pododawać efekty, np pogłos), bo
    u mnie to działało, ale skoro próbowałeś i nic to nie dało, to nie mam
    innych pomysłów.

  • 8. Data: 2020-04-13 23:38:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5e946bef$0$500$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > efekty, np pogłos), bo u mnie to działało, ale skoro próbowałeś
    > i nic to nie dało, to nie mam innych pomysłów.

    Telefony nierzadko mają stosowne ograniczenia chroniące
    uszy przed urazami akustycznymi -- Monster nie miał...

    [wprawdzie zemściłem się na Monsterze -- tłukąc go, ale i co z tego?...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2020-04-14 00:44:09
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Polecałbym jakiś edytor audio na kompie i zwiększyć głośność pliku

    Czytałeś to: Jeden z dzwonków przerobiłem programem na większą głośność.

    Pzdr

  • 10. Data: 2020-04-14 11:55:13
    Od: Trybun <L...@j...cb>

> [...]
    > uszy przed urazami akustycznymi -- Monster nie miał...
    >
    > [wprawdzie zemściłem się na Monsterze -- tłukąc go, ale i co z tego?...]

    W moim telefonie są 4 kanały dźwięku, Można dowolnie ustawiać głośność
    dla 1/ multimediów, 2/ połączenia, 3/ dzwonka, 4/ alarmu. Ani w Moto ani
    w innych nie było problemu z dobraniem odpowiedniej głośności. W
    przypadku gdy dzwonek pobrałem z netu  i był po prostu za cichy
    wystarczało go wyedytować i podgłośnić.

    Masz jeszcze tego "Potwora"?