  • 1. Data: 2020-04-09 14:10:06
    Temat: Reinstalacja Androida na tablecie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Jeśli ktoś wie jak na nowo zainstalować system operacyjny na tablecie
    (konkretnie Alcatel Onetouch Pixie7) to niech puści parę. Jest tam
    oczywiście Android, 4.4.2. Tylko proszę nie mylić reinstalacji systemu z
    "wipe data/factory reset".
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2020-04-09 18:01:52
    Temat: Re: Reinstalacja Androida na tablecie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
> [...]
    >(konkretnie Alcatel Onetouch Pixie7) to niech puści parę. Jest tam
    >oczywiście Android, 4.4.2. Tylko proszę nie mylić reinstalacji

    A to jest jakas roznica ?

    J.

  • 3. Data: 2020-04-09 18:38:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2020 18:01:52 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    et...

    > A to jest jakas roznica ?

    Jest.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-04-09 21:20:56
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    et...

    > Jest.

    Wiesz co to google?
    https://www.youtube.com/watch?v=rEpp0Skk304

  • 5. Data: 2020-04-09 21:30:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2020 21:20:56 +0200, Jingiel napisał(a):

    > Wiesz co to google?
    Wiem, ironia bezpodstawna.
    > https://www.youtube.com/watch?v=rEpp0Skk304
    Spedziłem z godzinę kopiąc w goglach. Masz farta a i to tylko do pewnego
    stopnia - klip mówi o Pixi 3/4
    Ale i tak dziękuję, może się przyda.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2020-04-10 11:18:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    ironia bezpodstawna.> https://www.youtube.com/watch?v=rEpp0Skk304Spedziłem z godzinę
> [...]
    >
    > No to jeszcze masz https://androidfilehost.com/?
    > w=files&flid=38650. Nie zajęło mi to dłużej niż 5

    Dzięki za starania, choć odnoszę wrażenie że są raczej spowodowane
    chęcią wykazania mi mojej głupoty aniżeli chęcią niesienia pomocy :)
    Widzisz, ta strona to jakby nie o tym o co pytałem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2020-04-12 16:18:40
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    https://www.youtube.com/watch?v=rEpp0Skk304Spedziłem z godzinę kopiąc w goglach. Masz
> [...]
    > chęcią wykazania mi mojej głupoty aniżeli chęcią niesienia pomocy :)
    > Widzisz, ta strona to jakby nie o tym o co pytałem :)

    Niczego nie wykazuję. Bez pliku romu nie flaszniesz nowego androida.

    https://androidfilehost.com/?w=files&flid=38650