  • 1. Data: 2009-10-14 06:14:45
    Temat: E51 głośność w słuchawce
    Od: "km" <b...@W...gazeta.pl>

    Mam prawie dwuletnią E51,niestety z czasem coraz gorzej (mniej głośno) słychać
    rozmówcę.Oddałem do naprawy gwarancyjnej,wymienili klawiaturę i głośnik.
    po powrocie do domu stwierdzam,że działa tak samo cicho.
    Moje pytanie:czy można to jakoś w sofcie ustawić,coby było głośniej?
    Zwykłe ustawienia nic nie dają,głośność na max i jest za cicho.
    Może jestem przygłuchy,ale inne fony działają głośniej.
    Proszę o pomoc,nie chce mi się zmieniać na e52,a właściwie chce mi się,ale mam
    inne wydatki...:)
    dzięki,pzdr.

  • 2. Data: 2009-10-14 09:10:38
    Temat: Re: E51 głośność w słuchawce
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-10-14 08:14, km pisze:
> [...]
    > Może jestem przygłuchy,ale inne fony działają głośniej.
    > Proszę o pomoc,nie chce mi się zmieniać na e52,a właściwie chce mi się,ale mam

    Za tofik256 z www.nokia-e51.net:
    "Cichy glosnik to problem ktory tyczy sie wszystkich Nokii E51.Wgrywanie
    nowszego softu czy tez wymiana glosnika nic nie daje.Ale sprawa jest
    prosta, gdyz glosnik jest dobrej mocy.Nalezy zrobic 2 rzeczy.Wyczyscic
    czarna siateczke z brudu znajdujaca sie w obudowie oraz powiekszyc otwor
    na glosnik w gornej czesci panelu.Ten otwor jest wielkosci glowki od
    szpilki oraz nie po tej stronie co trzeba.Najlepiej delikatnie wyjac
    cala szybke z przedniego panelu z obudowy i delikatnie powiekszyc otwor
    na glosnik.Efekt koncowy jest bardzo dobry.Po tym zabiegu sluchawke mam
    sciszona do polowy i slyszalnosc bezproblemowa nawet na ruchliwej ulicy."
    http://www.nokia-e51.net/zwiekszenie-glosnosci-w-slu
    chawce-dziala-vt5923.htm?highlight=g%B3o%B6nik

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 3. Data: 2009-10-15 15:47:18

    Dzięki za odp.,niestety nie wiem jak się do tego dostać,tzn.do wnętrza,jak się
    otwiera itd.pzdr.

  • 4. Data: 2009-10-15 18:20:40
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-10-15 17:47, b...@g...pl pisze:
    > Dzięki za odp.,niestety nie wiem jak się do tego dostać,tzn.do wnętrza,jak się
    > otwiera itd.pzdr.

    Też nie wiem - nie próbowałem, ale piszą, że to działa, więc podałem.