  • 1. Data: 2009-10-12 13:01:59
    Temat: 1264610 co to za numer?
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    1264610 co to za numer?

    --

  • 2. Data: 2009-10-12 14:14:37
    Temat: Re: 1264610 co to za numer?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hav9gq$g74$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > 1264610 co to za numer?

    Numer telefonu stacjonarnego w dawnym wojewodztwie miejskim krakowskim - bez
    ostatnich dwu cyfr

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-10-12 14:28:33
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Marek nadaje:
    > 1264610 co to za numer?

    Ponieważ występują w nim dwie 1 oraz dwie 6 a czwórka to podwójna dwójka
    więc wnoszę że jest to kupiony na allegro numer platynowy inkrustowany
    palladem oraz białym złotem, wysadzany 5-karatowymi brylantami.

  • 4. Data: 2009-10-12 15:07:31
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Marek wrote:
    > 1264610 co to za numer?

    Składa się z 7 cyfr, dwa razy występuje cyfa "1" i "6",
    jest to liczba parzysta/dodatnia...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2009-10-12 16:19:05
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Marek tak oto obwieścił(a):
    > 1264610 co to za numer?

    Numer mojej skrytki w Investec Banku w Zurichu a w której siedzą moje grube
    i brudne miliony.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 6. Data: 2009-10-12 18:01:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "SDD" <s...@t...pl> writes:

    > Użytkownik "Marek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Numer telefonu stacjonarnego w dawnym wojewodztwie miejskim krakowskim - bez
    > ostatnich dwu cyfr

    Jezeli komus sie wyswietlila taka identyfikacja, to nalezy zgadywac,
    ze w ComArchu maja zle centralke skonfigurowana 8-)

    MJ

  • 7. Data: 2009-10-12 18:06:39
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > 1264610 co to za numer?

    comarch

    Jean

  • 8. Data: 2009-10-13 07:07:09
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> Odpowiedz na

    > Składa się z 7 cyfr, dwa razy występuje cyfa "1" i "6",
    > jest to liczba parzysta/dodatnia...

    Warto podkreslić że żadna z cyfr tego numeru nie jest liczbą piewszą.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 9. Data: 2009-10-13 07:33:58
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-10-13 09:07, Adramelech pisze:
    > DooMiniK<"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> Odpowiedz na

    > Warto podkreslić że żadna z cyfr tego numeru nie jest liczbą piewszą.
    To ciekawe, a 2 to co?

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 10. Data: 2009-10-13 07:51:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 13 Oct 2009 07:07:09 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > Warto podkreslić że żadna z cyfr tego numeru nie jest liczbą piewszą.

    oj.. nie popisałeś się za bardzo

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel