  • 1. Data: 2009-10-13 11:39:49
    Temat: Omnia napis na obudowie 8GB
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Witam.

    Dlaczego na jednych Omniach na obudowie u góry jest znaczek 8GB a na innych
    nie?

    I od razu się poskarżę na F480.
    Po 3 dniach pozbywam się tego dziadostwa. No chyba że ktoś używa telefonu
    tylko do dzwonienia i sms i słuchania radia i pstrykania fotek.

    Co za okropny odtwarzacz mp3, playlisty żadnej nie uznaje a o czytaniu
    całych folderów to nawet nie ma mowy. Tagi czyta z błędami i robi jeden
    wielki bałagan.

    Beznadzieja jeśli chodzi o jakiś software java. Nie da się tego obsługiwać,
    na dole jakieś strzałeczki i klawiaturka co można celować chyba tylko
    zaostrzonym na szpic pazurem. To już strona "dotykowca" a nie tego
    konkretnego modelu, ale fakt jest faktem że rysiki z nim nie działają i po
    prostu nie da się.

    Niewygodny klawisz blokujący ekran, po co u góry jakby nie można było
    zrobić z boku.

    Wariackie przewijanie menu. Nie takie co np "Moje pliki" a takie co pozycje
    w nim są edytowalne, np edycja jakiegoś Profilu. Nie da się swobodnie do
    końca przesunąć mimo że jest krótkie i zawiera tylko kilka pozycji.
    Przewijając zawsze się zdarza do jakiejś niechcąco wejść.

    Ogólnie piękny telefon ale po kilku dniach mam go serdecznie dość. Uzywając
    Symbiana wiadomo, czkawka funkcjonalności, dlatego dokładam i biorę Omnię
    :)

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 2. Data: 2009-10-13 12:45:13
    Temat: Re: Omnia napis na obudowie 8GB
    Od: "Michass" <l...@i...pl>

    szybko tez sie wyleczysz
    ja mam prywatnie stary xda orbit i sluzbowo wlasnie omnie 8gb;

    czulosc ekranu to katastrofa !!!
    KATASTROFA

  • 3. Data: 2009-10-13 13:06:49
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Michass tak oto obwieścił(a):
    > szybko tez sie wyleczysz

    Też tak czuje.. :)
    Co innego coś sobie klepać przy oględzinach, a co innego używać na co
    dzień. Mam nadzieje, że to nie będzie jakieś walenie /dotykanie/ kotka za
    pomocą młotka..

    F480 kupiłem w idealnym stanie i już ryski i małe obtłuczenia. Coś chce
    szybko zrobić i mi z rąk wylatuje i fruwa, bo to przycisk blokady u góry,
    bo to te etui z klapką co zawsze się mylę przy otwieraniu, bo raz jedną
    ręką da się używać a raz trzeba już drugiej też a co akurat parasol w niej
    był. Muszę go odstawić bo nie będzie co sprzedać :)

  • 4. Data: 2009-10-13 13:49:02
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Michass" <l...@i...pl> Odpowiedz na

    > szybko tez sie wyleczysz
    > ja mam prywatnie stary xda orbit i sluzbowo wlasnie omnie 8gb;
    >
    > czulosc ekranu to katastrofa !!!

    Przesadzasz. Czułośc jest dobra. Nawet z folią na ekranie nie ma problemu z
    dotykiem ekranu omni. Wiadomo, nie jest to ekran pojemnościowy, by reagował
    na muśnięcia. Ekranu trzeba dotknąć, nawet lekko, to wystarcza.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 5. Data: 2009-10-13 15:57:07
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > dotykiem ekranu omni. Wiadomo, nie jest to ekran pojemnościowy, by reagował
    > na muśnięcia. Ekranu trzeba dotknąć, nawet lekko, to wystarcza.

    chyba że ktoś sie przyzwyczai do myszki optycznej... Wtedy już mucha nie
    siada....
    ToMasz