  • 1. Data: 2009-01-14 20:32:54
    Temat: E51 i SDHC???
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    odebrałem z serwisu E51 i prócz problemów z połączeniami był problem z
    gubieniem plików lub całej karty pamięci 4GB SDHC. Po naprawie serwis
    odpisał że co do problemów z połączeniami to zaktualizował
    oprogramowanie -czyli nic nie zrobili - a jeżeli chodzi o kartę to E51 nie
    obsługuje kart HC? :/
    prawda to?
    brat

  • 2. Data: 2009-01-14 20:47:52
    Temat: Re: E51 i SDHC???
    Od: Paweł Łukawski <p...@g...anty_spam.pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpisał że co do problemów z połączeniami to zaktualizował
    > oprogramowanie -czyli nic nie zrobili - a jeżeli chodzi o kartę to E51 nie

    może to nie była karta HC? w dwu e51 są karty Sandiska 8GB micro SDHC i od
    no powiedzmy 9-10 miesięcy zero problemu. Nic nie gubi, i nic nie ginie.

    pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2009-01-14 21:39:43
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > może to nie była karta HC? w dwu e51 są karty Sandiska 8GB micro SDHC i od
    > no powiedzmy 9-10 miesięcy zero problemu. Nic nie gubi, i nic nie ginie.

    nie bardzo rozumiem pytanie, poszedłem do sklepu, kupiłem kinstona 4GB
    [micro] SDHC i są problemy,
    brat

  • 4. Data: 2009-01-15 10:59:25
    Od: "AGA" <d...@g...pl>

    > nie bardzo rozumiem pytanie, poszedłem do sklepu, kupiłem kinstona 4GB
    > [micro] SDHC i są problemy,
    > brat

    a ja kupiłem i działa mi

  • 5. Data: 2009-01-15 19:37:36
    Od: Paweł Łukawski <p...@g...anty_spam.pl>

    > nie bardzo rozumiem pytanie, poszedłem do sklepu, kupiłem kinstona 4GB
    > [micro] SDHC i są problemy,
    > brat

    chodzi mi o to że te 4GB można kupić jako SDHC i jako zwykłe SD i te właśnie
    'zwykłe' naciągane 4GB mogą być problemem. Bo jakby to było SDHC to
    sprawdzone że 16GB w E51 działa bez problemu. Ja sam 'mam' w ręku dwie E51
    które działają z kartami 8GB więc na pewno SDHC i nie ma problemwów. Karty
    2GB też nie robiły żadnego halo więc te 4GB to chyba jednak nie są zgodne ze
    standardem SDHC.

    pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2009-01-15 20:42:41
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    jest to karta sdhc, a serwis w takim razie robi sobie jaja i muszę szukać
    innego bo oczywiście dalej co któraś rozmowa do mnie nie dociera, może jakiś
    centralny?
    brat