  • 1. Data: 2010-01-14 09:20:10
    Temat: Nowe zycie Omnii I z WM6.5 i TouchFlo
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Tym razem pokaże Omnie I wyposażoną w WIndows Mobile 6.5 oraz w
    interfejs firmowy HTC - TouchFlo (Manila). I mówiąc szczerze po takim
    "tuningu" ta Omnia wygląda całkiem zachęcająco i w atrakcyjnej cenie
    rynkowej. Zasadniczo zabija też sens kupna Omni Lite która choć nowsza
    to uboższa technicznie i droższa.

    http://www.youtube.com/watch?v=x-fcZ-1lHH0

  • 2. Data: 2010-01-14 09:29:03
    Temat: Re: Nowe zycie Omnii I z WM6.5 i TouchFlo
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-01-2010 o 10:20:10 Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > Tym razem pokaże Omnie I

    Załóż sobie swój blog i tam męcz swoich głupich czytelników..
    Wont.
    Ekshibicjonista od siedmiu boleści..

    BTW.
    Zapomniałem Cię w nowym czytniku dać gdzie trzeba..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-01-14 09:49:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > Ekshibicjonista od siedmiu boleści..
    > BTW.
    > Zapomniałem Cię w nowym czytniku dać gdzie trzeba..

    Nie troluj juz i nie zasmiecaj grupy swoimi urazami psychicznymi.

  • 4. Data: 2010-01-14 13:32:44
    Od: monowalker <m...@n...pamietam.mai.la>

    W dniu 2010-01-14 10:20, Jan Strybyszewski pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=x-fcZ-1lHH0

    Co to "wjewty"?

    --
    monowalker

  • 5. Data: 2010-01-14 18:29:43
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    > "tuningu" ta Omnia wygląda całkiem zachęcająco i w atrakcyjnej cenie
    > rynkowej. Zasadniczo zabija też sens kupna Omni Lite która choć nowsza

    stylistycznie kiepsko, technicznie słabiutko, ale zaangażowanie pełne!
    Sory ale nie mogłem sie powstrzymać.

    Dziwie sie ze marnujesz czas na Omnie, ale mimo wszystko wykonałeś
    kawałek dobrej roboty i chwała Ci za to. Krytyką sie nie przejmuj, Bo
    jak ktoś chce Ci dowalić, to napewno nie za teleklony i testy na YT.

    Czy w WM6.5 działa touchpad jako myszka optyczna?

    ToMasz

  • 6. Data: 2010-01-14 20:25:47
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    monowalker pisze:

    > Co to "wjewty"?

    Nie przejmuj się, on tak ma. Ejpel chyba tak działa na ludzi ;)

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 7. Data: 2010-01-14 20:29:15
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    > "tuningu" ta Omnia wygląda całkiem zachęcająco i w atrakcyjnej cenie
    > rynkowej. Zasadniczo zabija też sens kupna Omni Lite która choć nowsza

    Ja chyba coś źle usłyszałem! Mówisz tam, że nie używasz rysika, bo jest
    lipny, a przecież zawsze twierdzisz, że WMa nie da się bez rysika
    obsługiwać!

  • 8. Data: 2010-01-14 22:58:21
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Tym razem pokaże Omnie I wyposażoną w WIndows Mobile 6.5 oraz w
    > interfejs firmowy HTC - TouchFlo (Manila). I mówiąc szczerze po takim
    /.../

    Świetnie, że robisz takie testy - chodzi głównie o teleklony (taka
    niezdrowa fascynacja u mnie:).
    Co do Omnii - strasznie to wolne jakoś.

    ALex

  • 9. Data: 2010-01-15 09:28:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > stylistycznie kiepsko, technicznie słabiutko, ale zaangażowanie pełne!
    > Sory ale nie mogłem sie powstrzymać.

    Zawsze mozesz zrobic lepiej. Tak wiem tekst czytany z kartki itd.
    Pewnie rezysera dzwieku i oswietlenia itd... to niech se portale robia.

> [...]
    > jak ktoś chce Ci dowalić, to napewno nie za teleklony i testy na YT.
    >
    > Czy w WM6.5 działa touchpad jako myszka optyczna?

    Nie dziala bo Omnia nie ma oficjalnie 6.5 a wiec nie ma sterownika
    touchpada. Sam WM to jakis DEV build sklecony przez domoroslych
    "hakierow", o ile wiem proby przniesienie tego z WM6.1 sie nie udaly.

    Ale osobiscie nigdy z tego Touchpada nie korzystalem podobnie jak i
    trackballe w Androidach sa mi zbedne