  • 1. Data: 2010-11-23 13:06:26
    Temat: EAH4870 Dark Knight i Accelero Twin Turbo Pro
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl>

    Szybkie pytanko: Z tego co mi wiadomo wymieniona w temacie grafika jest
    konstrukcja ASUS-a na niereferencyjnej płytce. I tu pytanie: Instalował
    ktoś na tym Twin Turbo Pro od Arctica? Pasuje? Nie zawadza o nic?

    Z góry dzięki za wszelkie informacje.
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery

  • 2. Data: 2010-11-23 20:59:53
    Temat: Re: EAH4870 Dark Knight i Accelero Twin Turbo Pro
    Od: "Dyzio" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a...@v...pl> napisał w
    wiadomości news:icge8k$bos$1@news.onet.pl...
    > Szybkie pytanko: Z tego co mi wiadomo wymieniona w temacie grafika jest
    > konstrukcja ASUS-a na niereferencyjnej płytce. I tu pytanie: Instalował
    > ktoś na tym Twin Turbo Pro od Arctica? Pasuje? Nie zawadza o nic?

    Posiadam zbliżony model karty ASUSA EAH4870 bez Dark Knight. Zakładałem na
    niej Accelero S1 i do tego wentylatorki - bez problemu. Myślę, że nawet
    konstrukcje niereferencyjne przynajmniej dbają o prawidłowy rozkład otworów
    montażowych na wentylator.

    Dyzio

  • 3. Data: 2010-11-24 17:07:46
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2010-11-23 21:59, Dyzio pisze:
> [...]
    > nawet konstrukcje niereferencyjne przynajmniej dbają o prawidłowy
    > rozkład otworów montażowych na wentylator.

    No to dzięki. Zamawiam :)

    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"