  • 1. Data: 2020-05-11 11:30:33
    Temat: ELEKTRYKI to przyszłość
    Od: Peter <p...@o...pl>

    gorący temat:
    https://www.liveleak.com/view?t=uCFuH_1589052322

  • 2. Data: 2020-05-11 11:51:04
    Temat: Re: ELEKTRYKI to przyszłość
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-05-2020 o 11:30, Peter pisze:

    > gorący temat:
    > https://www.liveleak.com/view?t=uCFuH_1589052322

    A cytaty, albo opis o czym mowa gdzie?
    Nie chce Ci się - to tu nie śmieć gołymi linkami.

  • 3. Data: 2020-05-11 13:38:52
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-05-11 11:51, Cavallino wrote:

    > A cytaty, albo opis o czym mowa gdzie?
    > Nie chce Ci się - to tu nie śmieć gołymi linkami.

    Zapalił się samochód podłączony do ładowarki i sfajczył siebie oraz dwa
    samochody obok.

  • 4. Data: 2020-05-11 13:45:43
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-05-11 o 13:38, Uncle Pete pisze:

    > Zapalił się samochód podłączony do ładowarki i sfajczył siebie oraz dwa
    > samochody obok.

    Wielkie mi halo, telefony też się zapalały podczas ładowania. Każde
    ładowanie jest obarczone ryzykiem.

    --
    viktorius

  • 5. Data: 2020-05-11 13:54:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-11 o 11:30, Peter pisze:

    > gorący temat:
    > https://www.liveleak.com/view?t=uCFuH_1589052322

    ten ciężarowy sam się wtoczył, czy ktoś próbował go wyciągnąć?

    Robert

  • 6. Data: 2020-05-11 14:47:11
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-05-11 o 13:45, viktorius pisze:

    > Wielkie mi halo, telefony też się zapalały podczas ładowania. Każde
    > ładowanie jest obarczone ryzykiem.

    Telefon jest jednak wielokrotnie tańszy i jak dotąd żaden
    przy okazji nie sfajczył dwu innych aut.

    Avast.

  • 7. Data: 2020-05-11 15:22:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.05.2020 o 14:47, RadoslawF pisze:

    > Telefon jest jednak wielokrotnie tańszy i jak dotąd żaden
    > przy okazji nie sfajczył dwu innych aut.

    Nie sfajczył dwu innych telefonów, jak już.
    Znaj proporcjum, mocium panie.

  • 8. Data: 2020-05-11 15:55:37
    Od: z <...@...pl>

    Jak widać ta technologia nie jest jeszcze dopracowana.
    UE powinna nakazać montowanie specjalnego systemu gaśniczego na taką
    okazję ;-)

    Żarty żartami. Przez 20 lat (jak to zleciało) zdarzało się się zostawiać
    telefon w samochodzie podczas upałów.

    Teraz nie odważyłbym się.

    A nawigacja też ma baterię, a videorejestrator też ma baterię.
    Cholera jasna...

  • 9. Data: 2020-05-11 16:00:39
    Od: z <...@...pl>

    W casach gdy dbamy tak bardzo o nasze bezpieczeństwo dodając do
    samochodów coraz nowsze wspaniałe systemy nie można dopuścić aby bateria
    mogła tak sobie wybuchać podczas ładowania.

    Jak można było dopuścić do takich błędów konstrukcyjnych?
    Jak można było wyżyłować pojemność akumulatora do tak niebezpiecznych
    wartości temperaturowych.
    Co poszło nie tak? ;-)

  • 10. Data: 2020-05-11 18:39:05
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-05-11 15:55, z wrote:
> [...]
    > telefon w samochodzie podczas upałów.
    >
    > Teraz nie odważyłbym się.
    >
    > A nawigacja też ma baterię, a videorejestrator też ma baterię.

    Często ci się fajczą wideorejetratory?