  • 1. Data: 2009-03-21 21:27:09
    Temat: ERA linia firmowa - takie gowno tylko w Erze
    Od: "kierowca" <k...@i...peel>

    Linia firmowa aktywowana na 3 telefonach w sieci firmowej prawie dwa lata
    temu
    - nie mozna sie juz bylo przez ponad miesiac dodzwonic z PLAY (sygnal
    zajetosci)
    - nie mozna sie juz bylo dodzwaniac sporadycznie z ORANGE (albo sygnal
    zajetosci albo brak odbierania rozmowy)
    - teraz z ORANGE nie mozna sie dozwonic przez prawie dwa miesiace

    wliczajac 3 reklamacje za nieprawidlowe naliczanie oplat mozna powiedziec ze
    prawie caly czas cos nie dziala
    a klient musi pilnowac czy dobrze oplaty mu naliczaja i z ktorej sieci
    aktualnie nie mozna sie do niego dodzwonic .....

    Zamin sie Era ruszy po zlozeniu reklamacji mija srednio 3 tygodnie a klienci
    dzwonia i mysla ze mam ich w dupie bo nie odbieram.
    Tym razem ERA twierdzi ze to nie ich wina i ma mnie w dupie.

    PORAZKA!!!!!-

    Jak skutecznie z takim chłamem walczyć? Czy UKE coś pomoże?

  • 2. Data: 2009-03-22 07:05:28
    Temat: Re: ERA linia firmowa - takie gowno tylko w Erze
    Od: Tomek <a...@m...pl>

    kierowca pisze:
> [...]
    >
    > PORAZKA!!!!!-
    >

    > Jak skutecznie z takim chłamem walczyć? Czy UKE coś pomoże?

    a po co walczyć, ( bez sensu ) zmień operatora
    az

  • 3. Data: 2009-03-22 16:15:25
    Od: "kierowca" <k...@i...peel>

    [...]
    > a po co walczyć, ( bez sensu ) zmień operatora
    > az

    problem taki ze powoli w kraju mamy jeden wielki hujnijny chłam i nie ma na
    co zmienić