  • 1. Data: 2009-03-21 20:33:22
    Temat: Rejestracja w ERA jest zabroniona.
    Od: Little Brother <r...@g...com>

    Witam wszystkich.

    Mam kartę z UK i gdy włożę ją do telefonu, pojawia się komunikat jak w
    tytule. Karta to prepaid, z 5GBP na koncie. W zeszłym roku w czerwcu
    po przylocie, udało mi się zalogować do ERY, gdyż to jedyny operator
    umożliwiający korzystanie w roamingu z kart prepaid, ale nie mogłem
    dzwonić ani sms-ować, tylko odbierać rozmowy lub SMSy. Więc zrobiłem
    ponowne wyszukanie i od tego czasu telefon albo nie znajduje ERY wśród
    dostępnych sieci, albo znajduje gdy wyłącze telefon, wyjmę baterię,
    kartę SIM i ponownie uruchomię. Próbowałem już wszystkiego, ręczne
    wyszukanie sieci, dzwoniłem do ERY, do Anglii i nikt nie wie co się
    dzieje.
    Zależy mi na tej karcie, ponieważ używałem jej kilka lat i nie wszyscy
    znajomi znają mój nowy numer. Czy jest ktoś na forum kto zna przyczynę
    tego stanu rzeczy?

  • 2. Data: 2009-03-22 15:57:45
    Temat: Re: Rejestracja w ERA jest zabroniona.
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    .googlegroups.com,
    *Little Brother* wrote:

> [...]
    > Zależy mi na tej karcie, ponieważ używałem jej kilka lat i nie wszyscy
    > znajomi znają mój nowy numer. Czy jest ktoś na forum kto zna przyczynę

    Po pierwsze nie napisales JAKIEJ SIECI to karta. Po drugie jaki telefon.
    Wrozka swietuje wiosne.
    Wejdz sobie na strone tamtej sieci i Ery i sprawdz czy nadal maja umowy
    roamingowe podpisane.
    A nie jest to kwestia zasiegu takze skoro raz znajduje a raz nie?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."