  • 1. Data: 2009-03-21 16:24:25
    Temat: Mistrzowie doradźcie: z klawiaturą qwerty i aparatem
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Jaki byście doradzili telefon z klawiaturą qwerty (może być uproszczona) i
    aparatem fotograficznym? Cena do 300 zł. Używane jak najbardziej wchodzą w
    grę.

    --
    - Kucing -

  • 2. Data: 2009-03-21 17:04:11
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości
    > Jaki byście doradzili telefon z klawiaturą qwerty (może być uproszczona) i
    > aparatem fotograficznym? Cena do 300 zł. Używane jak najbardziej wchodzą w
    > grę.

    HTC S710

  • 3. Data: 2009-03-21 17:28:52
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 18:04:11 +0100, Krzysiek napisał(a):

    > Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości
    >
    > HTC S710

    Ooo faktycznie wygląda całkiem poręcznie (wysuwana klawiaturka) a aparat ma
    przyzwoite parametry. Ciekawe dlaczego tak mało popularny. Dzięki za
    sugestię.

    --
    - Kucing -

  • 4. Data: 2009-03-21 18:10:50
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Kucing pisze:
    > Jaki byście doradzili telefon z klawiaturą qwerty (może być uproszczona) i
    > aparatem fotograficznym? Cena do 300 zł. Używane jak najbardziej wchodzą w
    > grę.

    LG Etna

    http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=1426

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-03-21 18:31:27
    Od: "lux" <b...@a...de>

    Blackberry 8100
    Samsung i600

    --
    ===
    lux

  • 6. Data: 2009-03-21 20:40:10
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    > Ooo faktycznie wygląda całkiem poręcznie (wysuwana klawiaturka) a aparat
    > ma
    > przyzwoite parametry. Ciekawe dlaczego tak mało popularny. Dzięki za
    > sugestię.

    Mało popularny? Bo większość ludzi woli Orange i SPV E650 , a o firmie HTC
    nie słyszała. Za te pieniądze nie wiem czy znajdziesz coś o takich
    możliwościach. To już nie jest telefon.