  • 1. Data: 2016-08-16 23:25:09
    Temat: Ech Japońce
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    http://www.antyradio.pl/Technologia/Duperele/Japoncz
    ycy-maja-audiofilskie-slupy-energetyczne-10344

  • 2. Data: 2016-08-16 23:29:02
    Temat: Re: Ech Japońce
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-08-16 23:25, Jingiel wrote:
    > http://www.antyradio.pl/Technologia/Duperele/Japoncz
    ycy-maja-audiofilskie-slupy-energetyczne-10344

    Nic nie piszą o drzewie z jakiego zrobiony jest słup,
    takie kolosalne niedopatrzenie!

    Włodek

  • 3. Data: 2016-08-16 23:29:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-16 o 23:25, Jingiel pisze:
    > http://www.antyradio.pl/Technologia/Duperele/Japoncz
    ycy-maja-audiofilskie-slupy-energetyczne-10344

    Co dalej? Elektrownie? Wodne? :-)

    Robert

  • 4. Data: 2016-08-16 23:41:58
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 16.08.2016 o 23:29, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    ycy-maja-audiofilskie-slupy-energetyczne-10344

    > Nic nie piszą o drzewie z jakiego zrobiony jest słup,
    > takie kolosalne niedopatrzenie!

    Zapewne miłorząb japoński.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2016-08-16 23:56:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Wańkowski napisał(a) :
    ycy-maja-audiofilskie-slupy-energetyczne-10344

    > Co dalej? Elektrownie? Wodne? :-)

    Żartujesz sobie, prawda? Przecież szum wody przenosi się w
    harmonicznych prądu.
    Tylko elektrownie słoneczne. Wiatr słoneczny jest zbyt słabo
    słyszalny, by wnosił jakieś zakłócenia do przebiegu. No i oczywiście
    odpadają elektrownie wiatrowe, z tego powodu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 6. Data: 2016-08-17 08:28:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Wańkowski* napisał(-a):

    > Co dalej? Elektrownie? Wodne? :-)

    Właśnie miałem napisać. Audiofilskie elektrownie opalane audiofilskim
    węglem, najlpej takim antracytem. Oczywiście powstały z audiofliskich
    roślich, które występowały już w karbonie :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2016-08-17 10:51:47
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > węglem, najlpej takim antracytem. Oczywiście powstały z audiofliskich
    > roślich, które występowały już w karbonie :)

    Panowie, stop, stop stop!
    Źle, źle, nie tak, no nie tak!
    Zapomnieliście, że woda, jeśli by tak, zanim wpadnie na turbiny, wyłącznie
    tytanowo-uranowe (naturalny uran jest przecież tylko kawałek powyżej tła,
    tylko skurwiel jest piroforyczny bardzo), łożyskowane na łożyskach z
    domieszką miedzi, palladu i lewoskrętnych elektronów topspinowych,
    modelowanych z wykorzystaniem teorii orbitali czy jak to zwą, dzięki czemu
    sinusoida wychodzi spokojniejsza, bez fluktuacji fazy, zanim ta woda wpadnie
    na te trubiny, musi zostać poddana trzykrotnej destylacji z pierwszą
    chłodnicą z mieszanki stopu aldrey i miedzi, a te, jak wiemy się nie lubią,
    więc element to kruchy i delikatny, drugi element, to siatka platynowa
    spolaryzowana wysokim napieciem ujemnym, dla zapewnienia odpowiedniej
    jonizacji cząsteczek wody, siatka ta jest traktowana silnie przegrzanym
    destylatem, zamienionymm na parę o temperaturze ok. 350-370 stopni, poddana
    potem specjalnej procedurze resublimacji, przez szok termiczny polegający na
    schłodzeniu tej przeplatynowanej pary na chłodnicy, kąpanej w ciekłym azocie
    tak, aby temperatura tak otrzymanego kondensatu wynosiła ok. -0.1C, bo ma on
    się zaraz roztopić, by jeszcze dwukrotnie przejść ten proces na kolejnych
    podobnych ogniwach, łącznie, jak napisałerm, trzykrotnie. Niejako czwartym
    ogniwem będzie kolejne przegrzanie otrzymanej wody, do pary, tym razem
    400-424.75C, sprężeniu do ciśnienia ok. 7.2 atmosfery w pojemniku buforowym
    grzanym przez podwójny, a jeszcze lepiej potrójny wymiennik ciepła, ze
    źródłem w reaktorze jądrowym, nie powiem o Fukushimie, bo to była katastrofa
    i tragedia... ale oni tych elektrow ni to mają, a mają. Jako czynnik cieplny
    w wymiennikach, krążyć będzie zwykła sól kuchenna wysokiej rafinacji 99.95%,
    co zapewni świetlistą medianę i krystaliczne szczyty, owa sprężona w buforze
    para, skierowana zostanie na wielofazową prądnicę (aż 48 faz!), której
    konstrukcję opisałem krótko na początku akapitu, uzwojenia tej prądnicy
    wykonane będą ze stopu 2% Au, 37% Cu, 32.4%Ag, oraz reszta, czyli 28.6%
    wysokorafinowane aluminium, izolowane będą specjalnym lakierem żywicznym z
    komponowanymi indywidualnie składnikami, co zapewni soczyste basy,
    nieskazitelne soprany, a alty będą zachwycać swoją lekkością i dynamiką.
    Uzwojenia takie z pewnością nie będą tak doskonale przewodzące, jak
    tradycyjne miedziane, ale dzięki temu uniknie się skutków zderzania
    niewłaściwie orbitujących elektronów, przełoży się to więc na wyraziste
    glissando, treściwe przejścia, oraz zmieni kąt stycznej przejścia przez zero
    w dźwięku, co radykalnie wpłynie na poprawę w odczuciu przekazu. Podobnie
    kolejne linie i transformatory, chłodzone conajmniej suchym lodem, a w
    newralgicznych miejscach nawet ciekłym azotem, aby nie zginęła przejrzystość
    i nie załamała się panorama. Resztę już powiedziano w artykule.
    Panowie, jak można było pominąć tak istotny element układanki??
    ROTFLMAO! :DD
    PS. Tam, gdzie nie zauważyłem, przekręciłem, pominąłem, wskażcie proszę :))

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 8. Data: 2016-08-20 02:15:31
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 17 sierpnia 2016 10:51:31 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:
    [...]
    > Panowie, jak można było pominąć tak istotny element układanki??

    Przyznaj się że robisz w tym interesie ;)

    Ja (gdybym był bogatym audiolem z nerwicą natręctw) to bym se te kapele zapraszał do
    siebie żeby mi brząkały wprost do ucha. Bym sie nie martwił o proces rejestracji i
    przetwarzania dźwięku w studiu nagraniowym, utrwalanym w marnych 16bin/44.1kHz

    --
    bajcik

  • 9. Data: 2016-08-20 14:23:53
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 16.08.2016 o 23:25, Jingiel pisze:
    > http://www.antyradio.pl/Technologia/Duperele/Japoncz
    ycy-maja-audiofilskie-slupy-energetyczne-10344

    Może lepsza by była taka przetwornica jak kiedyś Odry były zasilane:
    silnik z solidnym kołem zamachowym napędzający prądnicę, można by
    oczywiście dodać porządną stabilizację obrotów godną gramofonu ;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 10. Data: 2016-08-20 16:30:36
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 16.08.2016 o 23:56, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > prądu.
    > Tylko elektrownie słoneczne. Wiatr słoneczny jest zbyt słabo słyszalny,

    Zbyt słabo słyszalny jest dla tych co maja gumowe ucho. Prawdziwi
    audiofile słyszą go niestety wyraźnie, nawet jeśli baterie słoneczne są
    montowane na cedrowych uchwytach po 10 tys zł za komplet.

    --
    pozdrawiam
    MD