  • 1. Data: 2016-08-17 00:23:18
    Temat: Student elektroniki ze śląska z roku 1981
    Od: bat <b...@m...com>

    Czy ktoś z Was był może na obozie żeglarskim w Jastarni na półwyspie
    Helskim w lecie roku 1981? Był studentem polibudy chyba w
    Gliwicach/Wrocku czy w tych okolicach?
    Powinien być dobrze po pięćdziesiątce teraz.

  • 2. Data: 2016-08-18 01:50:01
    Temat: Re: Student elektroniki ze śląska z roku 1981
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-17 o 00:23, bat pisze:
    > Powinien być dobrze po pięćdziesiątce teraz.
    nie ma takich, tu wszyscy ledwo po 18-tce :)

  • 3. Data: 2016-08-18 13:34:05
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >nie ma takich, tu wszyscy ledwo po 18-tce :)

    platformowy ma 8

  • 4. Data: 2016-08-18 19:19:12
    Od: bat <b...@m...com>

    On 18.08.2016 13:34, Ghost wrote:

    > Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > platformowy ma 8

    Ja mówię poważnie :-) Szukam gościa, starszego o kilka lat, z którym
    miałem kontakt jeszcze po tym obozie żeglarskim w 1981. Załatwił mi
    wiertła do PCB i przysłał w liście :-) Później się przeprowadziliśmy i
    się urwało.

  • 5. Data: 2016-08-18 20:30:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > platformowy ma 8

    Mnie wygląda na 5 góra.

  • 6. Data: 2016-08-18 20:39:12
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-08-18 20:30, sundayman wrote:

    > Mnie wygląda na 5 góra.

    Biorąc pod uwagę spadający (od lat) poziom edukacji to
    (o zgrozo!) może nawet 11.

    Włodek ;-)