  • 1. Data: 2016-08-14 20:05:48
    Temat: o kur... a wolność europejska
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    w lokalu istniejącym ku czci unii europejskiej spaliła się żarówka...

    no żesz ch...

    problem jest taki, że europa zainstalowała tam lampy do żarówek z małym
    gwintem...

    tak to bym się nie pierdolił wsadził normalną żarówkę i już, a tu masz...

    http://allegro.pl/zarowka-e14-10-led-swieczka-smd-3w
    -250l-maly-gwint-i6057741845.html

    zagadnienie: co kupić, żeby z takiego gwintu wycisnąć największą
    jasność, bez obawy o stopienie obudowy lampy?

    dzięki i jebac euro!

  • 2. Data: 2016-08-14 21:07:34
    Temat: Re: o kur... a wolność europejska
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 14.08.2016 o 20:05, platformowe głupki pisze:

    > zagadnienie: co kupić, żeby z takiego gwintu wycisnąć największą
    > jasność, bez obawy o stopienie obudowy lampy?
    >
    > dzięki i jebac euro!

    Masz problem przymule, odpowiednie żarówki można kupić tylko za euro ale
    ty wolisz je je..ć zamiast wydać na coś pożytecznego.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2016-08-14 21:16:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no niestety Twoja eskpercka wypowiedź, mimo iż czytałem 10x, jest dla
    mnie kompletnie niezrozumiała, cóż wiadomo frajer z poza układu po/eu...

  • 4. Data: 2016-08-14 21:21:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    platformowe głupki napisały:

    > no niestety Twoja eskpercka wypowiedź, mimo iż czytałem 10x, jest dla
    > mnie kompletnie niezrozumiała, cóż wiadomo frajer z poza układu po/eu...

    Podobno mają dawać granty na przyspieszone kursy czytania ze zrozumieniem.
    Nie warto zwlekać ze złożeniem aplikacji, bo kolejka może być długa.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2016-08-14 22:06:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    po co mi kurs czytania ze zrozumieniem...
    taki kurs strzelania z dupy na arenie - to by było coś...

  • 6. Data: 2016-08-14 22:19:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    platformowe głupki napisały:

    > po co mi kurs czytania ze zrozumieniem...
    > taki kurs strzelania z dupy na arenie - to by było coś...

    Ma być na początku następnego kwartału. Ale zapisy już
    rozpoczęte, trzeba się śpieszyć.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2016-08-14 22:21:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a gdzie te zapisy? w brukseli? a moze franiciszek?

  • 8. Data: 2016-08-14 22:31:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    platformowe głupki napisały:

    > a gdzie te zapisy? w brukseli? a moze franiciszek?

    W Brukseli. Konieczne badania okulistyczne,
    kurs obejmuje również doskonalenie celności.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2016-08-15 07:19:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    >

    > zagadnienie: co kupić, żeby z takiego gwintu wycisnąć największą
    > jasność, bez obawy o stopienie obudowy lampy?

    To nie trzeba było głosować na komunę i wierzyć, że "małe" przyniesie
    "dobrą zmianę" :)

  • 10. Data: 2016-08-15 08:16:43
    Od: tintin <n...@o...com>

    > zagadnienie: co kupić, żeby z takiego gwintu wycisnąć największą
    > jasność, bez obawy o stopienie obudowy lampy?

    LED, jest tego pełno a trochę drożej można już kupić coś mocnego >800lm
    i normalna barwa światła

    byłem sceptyczny do ledów ale ostatnio zainstalowałem w garażu zamiast
    4xE27 40W w obudowach IP54 dałem 4x 1200lm z marketu za 9.99 no i kurna
    wali bardzo mocno a prądu zżera jak za 1 sztuke :)