  • 1. Data: 2009-05-31 11:17:40
    Temat: Echo w Orange
    Od: "duplo" <p...@9...pl>

    Często gdy ktoś do mnie dzwoni na mój numer w Orange to nie mogę go
    zrozumieć, bo są jakieś przerwania/zakłócenia. Nie wiem jak to nazwać,
    objawy że głos się rwie. Niezależnie od tego do jakiego telefonu włożę
    kartę to tak mam. Co tu jest nie tak?

  • 2. Data: 2009-05-31 12:45:03
    Temat: Re: Echo w Orange
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    duplo pisze:
> [...]
    > zrozumieć, bo są jakieś przerwania/zakłócenia. Nie wiem jak to nazwać,
    > objawy że głos się rwie. Niezależnie od tego do jakiego telefonu włożę

    Włącz w telefonie opcje związaną z wygładzaniem głosu. Pomoże, jeśli
    problem nie jest stronie modułu anteny lub słabego zasięgu samej sieci
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-06-01 07:57:54
    Od: "duplo" <p...@9...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Włącz w telefonie opcje związaną z wygładzaniem głosu. Pomoże, jeśli
    > problem nie jest stronie modułu anteny lub słabego zasięgu samej sieci

    Zasięg jest maksymalny, żadnych ulepszczaczy/pogarszaczy głosu w
    telefonie nie ustawiałem.

  • 4. Data: 2009-06-01 15:32:38
    Od: "Forum Profanum" <f...@g...com>

    Użytkownik "duplo" <p...@9...pl> napisał w wiadomości news:
> [...]
    > zrozumieć, bo są jakieś przerwania/zakłócenia. Nie wiem jak to nazwać,
    > objawy że głos się rwie. Niezależnie od tego do jakiego telefonu włożę

    Ja tak mam w orange jak dzwoni do mnie ktoś z plusa. Z pozostałych sieci
    jest OK.

    Piotr