  • 1. Data: 2009-05-31 11:19:23
    Temat: 0800 w komorkach
    Od: "duplo" <p...@9...pl>

    Podobno tylko w Orange działają 800setki i są darmowe. To prawda?
    Numery 800 pod które najczęściej dzwonie to
    800-102-102
    800-121-121
    Działają w innych sieciach i są darmowe?

  • 2. Data: 2009-05-31 13:32:27
    Temat: Re: 0800 w komorkach
    Od: Komornick <o...@p...onet.pl>

    duplo pisze:
    > Podobno tylko w Orange działają 800setki i są darmowe. To prawda?

    prawda, prawda. Przed chwila sprawdzilem
    Komornick

  • 3. Data: 2009-05-31 13:51:35
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Komornick" news:gvu0tb$1af$1@inews.gazeta.pl

    > prawda, prawda. Przed chwila sprawdzilem
    > Komornick

    A można się dowiedzieć czym jest podyktowana sytuacja, że inne sieci nie
    obsługują 0800?
    Czy Orange "łyka" takie numery ze względu na powiązania kapitałowe z TPSA?

  • 4. Data: 2009-05-31 14:03:58
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    duplo pisze:
> [...]
    > 800-102-102
    > 800-121-121
    > Działają w innych sieciach i są darmowe?

    W Erze nie przechodzą te numery ;/. Niestety po wybraniu od razu rozłącza ;/

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 5. Data: 2009-05-31 14:24:57
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > A można się dowiedzieć czym jest podyktowana sytuacja, że inne sieci nie
    > obsługują 0800?

    Podyktowana kasą? Ktoś musi za to płacić...

    IMO gdy wykupisz sobie usługę 0800 i będziesz opłacać te połączenia to
    będziemy mogli wszyscy dzwonić za darmo.
    Druga opcja, że TP nie sprzedaje takiej usługi, aby z innych numerów niż
    z Orange można było dzwonić na 0800.
    Trzecia opcja, że inne opy jak Orange, nie dają takiej możliwości.
    Są inne?

    --
    pzdr, Piotr M

  • 6. Data: 2009-05-31 14:44:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 May 2009 16:24:57 +0200, Piotr M wrote:
> [...]
    >z Orange można było dzwonić na 0800.
    >Trzecia opcja, że inne opy jak Orange, nie dają takiej możliwości.

    Polaczenie trzech powyzszych ? TP ustawila zaporowa stawke i namawia
    klientow na blokade, bo im sie nie chce dzielic wplywami z pozostalymi
    operatorami ?

    J.

  • 7. Data: 2009-05-31 15:09:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:gvu3bs$1f2$1@mx1.internetia.pl...

    > W Erze nie przechodzą te numery ;/. Niestety po wybraniu od razu rozłącza
    > ;/

    W Erze domowej/firmowej przechodza.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-05-31 15:34:32
    Od: "Darek " <d...@W...gazeta.pl>

    > A można się dowiedzieć czym jest podyktowana sytuacja, że inne sieci nie
    > obsługują 0800?
    > Czy Orange "łyka" takie numery ze względu na powiązania kapitałowe z TPSA?

    TP podpisalo kiedys z Idea jakas umowe:
    http://skocz.pl/dajnl
    a z innymi sieciami pewnie nie.

    Nie wiem, jak to jest z numerami 0 800 obslugiwanymi nie przez TP, np. przez
    Netie lub Dialog. Z ciekawosci zadzownilem na jakis numer obslugiwany przez
    Dialog i z Oarnge polaczenie dalo sie nawiazac, a z Ery nie.

  • 9. Data: 2009-05-31 17:00:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gvu6is$fqm$1@news.onet.pl>,
    "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    > Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:gvu3bs$1f2$1@mx1.internetia.pl...

    > W Erze domowej/firmowej przechodza.

    W Sferii tez.

    TA

  • 10. Data: 2009-05-31 17:05:24
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
> [...]
    Era z numerem stacjonarnym (2 w 1) niestety nie ;/

    --
    Pozdr.
    Skorupa