  • 1. Data: 2015-05-23 02:58:59
    Temat: Edycja mapy Osmanda
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak przestawić przystanek autobusowy na mapie OsmAnda?
    [będę miaU bliżej -- pewnie kierowcy posługują się nawigacjami]

    53°06'53.7"N 23°08'44.4"E
    N 53.114908, E 23.145655

    W Googlastej też był źle narysowany. Teraz jest dobrze.

    -=-

    Czy to prawda, że każda nawigacja oparta o bazy OsmAnda wytycza
    trasy tak samo, bo korzysta z wytyczania podanego ,,na tacy''?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-05-23 08:14:42
    Temat: Re: Edycja mapy Osmanda
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.05.2015 o 02:58, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Jak przestawić przystanek autobusowy na mapie OsmAnda?
    osmand to nie mapa, tylko nawigacja. mój osmand od zawsze jeździ po
    mapach UMP. Ale o ile pamiętam domyślnie chce pobierać mapy z open
    street map. Szukaj w googlach OpenStreetMAp i tam próbuj poprawiać. jest
    jeszcze ( i działa) grupa dyskusyjna gsm
    ToMasz

  • 3. Data: 2015-05-23 21:36:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Jak przestawić przystanek autobusowy na mapie OsmAnda?

    http://www.openstreetmap.org
    i edytujesz

> [...]
    >
    > Czy to prawda, że każda nawigacja oparta o bazy OsmAnda wytycza
    > trasy tak samo, bo korzysta z wytyczania podanego ,,na tacy''?

    osmand to jest właśnie nawigacja. Domyślnie korzysta z map OpenStreetMap
    ale możesz podpiąć rózne.
    możesz też zmienić z jakiego routingu osmand korzysta

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-05-24 09:54:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 May 2015 02:58:59 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Jak przestawić przystanek autobusowy na mapie OsmAnda?

    Ale osmand nie ma map - tzn ma takie, jakie mu zainstalujesz.
    Zasadniczo korzysta z OSM.

    > [będę miaU bliżej -- pewnie kierowcy posługują się nawigacjami]

    A co - liczysz na to, ze beda sie zatrzymywac w/g nawigacji a nie
    wedlug wiat ? :-)
    Czy zauwazyles ze korzystaja z osmand ?

    > Czy to prawda, że każda nawigacja oparta o bazy OsmAnda wytycza
    > trasy tak samo, bo korzysta z wytyczania podanego ,,na tacy''?

    No gdzie. Sam osmand moze korzystac z kilku zewnetrznych wytyczaczy.
    Bo jego wlasny wytyczacz kiepsko dziala ... choc i tak jest duzo
    lepiej niz rok temu.

    Owszem, jest pare nawigacji opatych o mapy OSM, czasem opcjonalnie,
    ale wytyczanie maja wlasne, to i trasa moze byc inna.

    Natomiast kilka nawigacji moze korzystac z jednego zewnetrznego
    wytyczacza, tego samego co i w osmandzie ustawisz ...

    J.

  • 5. Data: 2015-05-25 03:45:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" mjp5qc$nja$...@d...me

    > osmand to nie mapa, tylko nawigacja.

    Myślałem, że OsmAnd jest jakoś szczególnie związany z OpenStreetMap.

    > mój osmand od zawsze jeździ po mapach UMP.

    Tyle wiedziałem, że potrafi korzystać z różnych źródeł.

    > Ale o ile pamiętam domyślnie chce pobierać mapy z open street map.

    Wrzucałem to, co skopiowałem laptopem -- z różnych źródeł.
    Ale myślałem, że OsmAnd jest szczególnie związany z OpenStreetMap.

    Dzięki.

    > jest jeszcze ( i działa) grupa dyskusyjna gsm

    Czyli jaka, bo ta też jest gsm.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-05-25 03:54:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" mjqksb$ed6$...@d...me

    > http://www.openstreetmap.org
    > i edytujesz

    Dzięki -- spróbuję.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-05-25 08:55:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Czyli jaka, bo ta też jest gsm.

    mój błąd. miało być GPS

  • 8. Data: 2015-05-25 11:53:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "masti" mjqksb$ed6$...@d...me
    >Dzięki -- spróbuję.

    W samym osmand masz wtyczke edycji.
    Ale ... chyba lepiej na spokojnie w domu, na duzym komputerze ...

    J.

  • 9. Data: 2015-05-25 18:25:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Czyli jaka, bo ta też jest gsm.

    pl.rec.gps

  • 10. Data: 2015-05-25 18:25:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Dzięki -- spróbuję.

    Już poprawiłem. Teraz przystanek jest tam, gdzie być powinien: obok
    sklepu PSS Społem.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/