  • 1. Data: 2015-05-21 18:43:55
    Temat: Program pocztowy na androida
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam.
    Mam małe pytanko, czy jest jakiś dobry program pocztowy na androida 4.4. z
    możliwością filtrowania spamu?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

  • 2. Data: 2015-05-22 09:41:30
    Temat: Re: Program pocztowy na androida
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-05-21 18:43, ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > Witam.
    > Mam małe pytanko, czy jest jakiś dobry program pocztowy na androida 4.4. z
    > możliwością filtrowania spamu?

    używam maildroid
    - daje rade.
    Masz ustawianie regul wiadomosci jak i również oznaczania spamu
    (analogicznie jak np. w thunderbirdzie).

  • 3. Data: 2015-05-25 20:53:35
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą AL
    naskrobał(a):

    > używam maildroid
    > - daje rade.
    > Masz ustawianie regul wiadomosci jak i również oznaczania spamu
    > (analogicznie jak np. w thunderbirdzie).

    Dobry, działa i to jest najważniejsze :)
    Dziękuję.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.