  • 11. Data: 2010-05-02 17:39:02
    Temat: Re: Edytor tekstu na KU990
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 29-04-10 20:38, Sagittarius pisze:

    > Jaki masz pokrowiec? Czy z magnesem?
    > Je?li tak masz odpowied 1/4 :)
    >
    > Cisn??em w k?t Krussella z magnesem do tego modelu, jak tylko pokapowa?em
    > sie w sytuacji :)

    A gdzie tam, "skarpeta" na szyi. Oszczędność prądu na maxa a ten dziś
    pobił rekord: trochę pobawiłem się galerią(jpg) i to wszystko z
    aktywności fona -> nie wytrzymał nawet *12* godzin i się wyłączył :-(
    Bateria 700 mAh Blue Star. A w sumie całkiem sympatowy jest.
    Cóż widać "skoki w bok" mi nie wychodzą, czas wrócić do Nokii :-)
    Podzieli się ktoś wrażeniami z użyszkodniczenia 5800, 5530, 5230?

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"