  • 151. Data: 2012-01-30 19:01:35
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: to <t...@i...pl>

    begin maciej

    > To, że Korwin bardziej ceni monarchię od demokracji to nie znaczy, że
    > kijem będzie zawracał Wisłę. Mówił zresztą o tym, ale jak zwykle
    > dyskutujesz nie mając pojęcia o temacie.

    Już sam fakt, że popiera monarchię bardzo jednoznacznie o nim świadczy.
    Konkretnie świadczy o kompletnym braku wyobraźni.

  • 152. Data: 2012-01-30 19:04:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin maciej

    > A co niby ma na myśli jak nie właśnie monarchie KONSTYTUCYJNE, bo o tym,
    > że konstytucja jest najważniejszym dokumentem w państwie POWTARZA
    > ZAWSZE?
    >
    > JKM ZAWSZE powtarza, że to od konstytucji zaczyna się państwo.

    No i jaka wartość płynie ze słowa-klucza "KONSTYTUCJA"? Wszystko zależy,
    co się w niej znajduje i kto ją ustanawia. JKM chce rządów bliżej
    nieokreślonych elit, a nie rządów większości, co jest chwytliwym hasłem
    tylko dla ludzi bez wyobraźni i ogólnie mało mądrych. Tego rodzaju ustrój
    w praktyce można zaobserwować w wielu krajach afrykańskich i arabskich
    (często z nazwy nie jest to "monarchia", ale mniejsza o nazwę).

  • 153. Data: 2012-01-30 19:06:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin maciej

    > Nie, jak się nikomu nie daje kasy za NIC NIE ROBIENIE to ten ktoś się
    > weźmie do roboty, nie będzie miał wyjścia.

    Np. będzie kradł. Ew. zdychał na ulicy, bo ciężko zachorował i nie może
    pracować, a wcześniej (jak większość) o tym nie pomyślał albo nie było go
    stać na ubezpieczenie.

    > Weź chłopie jeszcze portret Lenina walnij, świetnie zilustruje twoje
    > poglądy.

    Jak mówiłem -- widzisz tylko skrajności. Jak nie Korwin, to od razu
    Lenin. Tymczasem złoty środek jest gdzieś pomiędzy.

  • 154. Data: 2012-01-30 19:08:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin maciej

    > Ponadto jak 90% typowych przeciwników JKM jesteś przeciwko bo jesteś
    > przeciwko nie mając pojęcia o jego programie.

    To raczej Ty nie masz, co jest dość ciekawe w kontekście tego, że go
    popierasz. :>

  • 155. Data: 2012-01-30 19:09:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin maciej

    > Bezrobocie to wytwór socjalizmu.
    > W wolnym rynku, gdzie "chcącemu nie dzieje się krzywda" jak grzyby po
    > deszczu wyrosną małe firmy, a i zachodnie dużo chętniej się tutaj
    > pojawią, jeżeli podatki będą niskie, a biurokracji nie będzie wcale.

    Ograniczanie biurokracji i przeregulowania rynku to jedno, a chore wizje
    JKM to drugie.

  • 156. Data: 2012-01-30 19:15:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 20:33, maciej pisze:

    > Możliwe, pewnie potrafisz zasypać mnie źródłami potwierdzającymi, że
    > mijam się z prawda.

    Wystarczy jak zapoznasz się w wypowiedziami samego JKM - jeżeli
    znajdziesz takie, w których akceptuje demokrację jako system lepszy do
    tego który mamy, to być może zweryfikuję swą opinię - póki co
    pozostanę przy tym co napisałem wcześniej, czyli:
    <cite>
    Tak, to prawda. Tyle, że te monarchie to tak naprawdę różne wersje
    "demokracji".
    </cite>

    <cite>
    </cite>

    (...)
    > Mentalność niewolnika...

    Spoko - do niewolnika mi daleko, a do tego mam wiedzę, o czym
    ten Twój idol pisze. O wyobraźni przez grzeczność nie wspominam.

  • 157. Data: 2012-01-30 19:51:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 06:24:14 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > skoro ten król ma pełnić tę samą funkcję co prezydent to jakie ma znaczenie
    > nazwa?

    Nie nazwa, a fakt, że król nie jest wybierany przez darmozjadów i nierobów
    co 4 lata.

    --
    ___________ (R)

  • 158. Data: 2012-01-30 19:58:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 06:30:28 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > czyli jednak obozy koncentracyjne i krematoria?

    Ależ skąd.

    > no bo co robic z pasożytami, eliminować.

    Wystarczy nie dokarmiać.

    zauważ, że jeśli urzędników nie ma, to nie trzeba im płacić. Skoro nie
    trzeba im płacić, to mniej pieniędzy można zabrać w podatkach, czyli w
    Twojej ( i każdego innego pracującego) kieszeni zostanie więcej pieniędzy.
    Co oznacza, że więcej towarów i usług zostanie kupionych, bo:
    1. Sam więcej kupisz
    2. Te pieniądze, których nie wydasz odłożysz na lokatę, czyli ktoś inny
    weźmie je w formie kredytu i kupi towary/usługi.
    To oznacza, że trzeba będzie te towary i usługi wytworzyć, a to implikuje
    zajęcie dla biednych nierządników (choćby rozładowywanie tirów z
    chińszczyzną)

    A jeśli nawet nie, to taniej będzie dożywotnio płacić pasożytom minimalna
    krajówkę, co pozwoli im przeżyć i według mnie jest to i tak wielka łaska
    dla tych, których jedynym zajęciem jest uprzykrzanie życia innym.

    > tak to sie da odpowiadać jak sie deyskutuje na pręgu czy przy piwku w
    > realnym świecie nawet najbardziej prawicowy polityk musi mieć sensowne
    > odpowiedzi.

    Policja w naszym kraju NIE DZIAŁA.

    > CO zrobicie z sfrustrowanymi masami ludzi którzy utracili pracę oraz
    > przywileje.

    To samo co oni obecnie robią ze sfrustrowanymi ludźmi, którym przez
    bezprawne decyzje położyli firmy będące źródłem utrzymania tych ludzi.
    Czyli niech zdychają. Zgodnie z przepisami.

    --
    ___________ (R)

  • 159. Data: 2012-01-30 19:59:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 14:08:57 +0000, kamil napisał(a):

    > Proponuję też przestać leczyć dzieci. Składek na NFZ w życiu żadnych nie
    > zapłaciły, więc dlaczego mamy za nie płacić? A te nieuleczalnie chore to
    > już w ogóle, przecież strata Twoich pieniędzy.

    Oczywiście. Niech rodzice płacą. I nie składki NFZ, a normalne, dzięki
    którym będzie ich stać na niormalną opiekę.

    --

  • 160. Data: 2012-01-30 20:55:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > Nie nazwa, a fakt, że król nie jest wybierany przez darmozjadów i
    > nierobów co 4 lata.

    A przez kogo? Jakieś TWA go wybiera raz na 50 lat i to ma być gwarancja,
    że król będzie mądry i sprawiedliwy? ROTFL.