  • 141. Data: 2012-04-23 11:41:58
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Portal" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jn20cd$9mq$1@inews.gazeta.pl...

    > A można zatem wiedzieć drogi kolego, skąd taką teorię wysnułeś skoro jak
    > sam zaznaczasz, nie jest poparta żadnymi naukowymi dowodami? Nagłe
    > oświecenie?

    Jeśli chodzi o "jedną lampkę" to użyte "podobno" należy rozumieć, że
    informacja pochodzi z jakiegoś, kiedyś oglądanego, popularnonaukowego
    programu na Discovery, Planet czy innym podobnym kanale poświęconego
    kolejnym etapom rozwoju płodowego, ze szczególnym zwróceniem uwagi na
    przyczyny i skutki zaburzeń tego procesu w krytycznych momentach. O ile
    dobrze pamiętam, to niektóre krytyczne momenty to są kwestie kilku godzin,
    kiedy coś musi się dobrze utworzyć i chyba właśnie mózgu dotyczy to
    najbardziej.
    A jeśli chodzi o "moim zdaniem" to jest to wniosek z osobiście
    zaobserwowanej 100% korelacji ale obserwowana próba jest zbyt mała aby
    wysnuwać wnioski wykraczające poza "moim zdaniem".
    P.G.

  • 142. Data: 2012-04-23 18:52:59
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    > Hello zlotowinfo,
    >
    > Monday, April 23, 2012, 9:05:24 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Co to są te "wogole"?
    >
    > [...]

    Nie co, ale kto!

    Abdullah Wogole
    http://www.facebook.com/people/Abdullah-Wogole/10000
    1493877815

    pzdr
    mk

  • 143. Data: 2012-04-23 19:17:18
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

> [...]
    > zaobserwowanej 100% korelacji ale obserwowana próba jest zbyt mała aby
    > wysnuwać wnioski wykraczające poza "moim zdaniem".

    Inna teoria twierdzi, że jest bardzo silna korelacja statystyczna
    między dysleksją (-grafią, -ortografią itp) a wcześniactwem. Nie mam
    niestety danych źródłowych na ten temat, ale wysłuchałem kiedyś
    stosownego wykładu.
    W każdym razie to tłumaczy zwiększony odsetek dyslektyków w porównaniu
    do dawnych czasów - medycyna wówczas nie stała na takim poziomie, jak
    obecnie i potencjalni dyslektycy nie dożywali.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 144. Data: 2012-04-25 10:18:59
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > ortografia niema znaczenia.

    Jak widać dla Ciebie nie ma. Uczył Marcin Marcina, czyli oba głąby.

    Remek

  • 145. Data: 2012-04-25 10:27:51
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" napisał:

    > Jedyny mądry punkt ich regulaminu.

    W ich regulaminie brakuje jednego ważnego zapisu. Zakazu zamieszczania w
    bazie schematów i instrukcji materiałów kradzionych z różnych źródeł. 99,99%
    ich zasobów pochodzi z kradzieży. Z innych baz internetowych, lub są to
    ksera/skany oryginalnych instrukcji. Często widać na nich zapis:

    "Kopiowanie, lub inne powielanie bez zgody autora jest zabronione". Warto by
    się wreszcie kiedyś dobrać do dupy temu towarzystwu wzajemnej adoracji.
    Kilka milionów w plecy nauczyło by ich pokory.

    Remek

  • 146. Data: 2012-04-25 13:52:14
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Marek Borowski" napisał:

    > Elektrody nie uzywam, przede wszystkim dlatego iz wiem iz musialbym
    > uzywac polskich znakow, a ich po prostu nie lubie, wolniej pisze z ich
    > uzywaniem i nie widze zadnej roznicy pomiedzy ich byciem a nie byciem w
    > zdaniu. Argumnent iz innym (ze srodowiska IT) sprawia to roznice slabo
    > do mnie trafia, ale jesli faktycznie ten procent jest istotny to moge
    > przejsc na angielski moze bedzie im latwiej.

    Lud - lód, laska - łaska, kat - kąt, bul - ból (bez różnicy dla Bronisława
    bul Komorowskiego i innych
    tępaków), którzy nie byli w stanie opanować języka. Niczego innego też nie
    opanują. Również języka angielskiego. Bo są tępakami.

    Remek

  • 147. Data: 2012-04-25 23:01:48
    Temat: Re: [MSPANC] Elektroda jeszcze raz !
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Co wy tak psioczycie na ta elektrode :)
    Prace zapewnia, karmi :)
    Przepraszam ale musze:
    lub bezposrednio:
    http://www.hotair.pl/pl/home.html

    Nie wiedzialem ze moze byc az tak zle :)

  • 148. Data: 2012-04-25 23:02:39
    Od: " nenik" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Co wy tak psioczycie na ta elektrode :)
    Prace zapewnia, karmi :)
    Przepraszam ale musze:
    www.elektroda.pl/rtvforum/topic2280737.html
    lub bezposrednio:

  • 149. Data: 2012-04-25 23:31:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ,

    Wednesday, April 25, 2012, 11:01:48 PM, you wrote:

    > Co wy tak psioczycie na ta elektrode :)
    > Prace zapewnia, karmi :)
    > Przepraszam ale musze:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2280737.html
    > lub bezposrednio:
    > http://www.hotair.pl/pl/home.html
    > Nie wiedzialem ze moze byc az tak zle :)

    Znaczy źle dla pracownika, że od 1000 na rekę czy dla pracodawcy, że
    aż do 2000 na rekę, bo nie rozumiem :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 150. Data: 2012-04-26 00:43:18
    Od: " nenik" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Znaczy źle dla pracownika, że od 1000 na rekę czy dla pracodawcy, że
    > aż do 2000 na rekę, bo nie rozumiem :(

    Zle dla pracownika bo 1000zl nawet na poczatek to cale nic.
    Czy zle dla pracodawcy, nie wiem, wyglada to na totalne dojenie i szukanie
    desperata.
    W markecie daja na dzien dobry 1800 netto. Oferowanie inzynierowi "od 1000 w
    gore" zle swiadczy o rynku pracy i nedzy w kraju. Wiem ze przez studia o
    profilu elektronicznym mozna przemknac, ale "inzyniera" nie rozdaja chyba na
    lewo i prawo. Tak mi sie przynajmniej wydaje. Ja nie mam inzyniera.