  • 651. Data: 2017-05-31 20:00:44
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Powiem mi Zenku skąd wiesz ze doszli do jakiegokolwiek kresu?
    tralijczycy-pokazuja-

    > Ale skad wiesz, jak to w Australii wyglada ?
    > Moze tam jest np kopalnia odkrywkowa.
    >
    > Nie maja tych wszystkich przepisow srodowiskowych, bo w promieniu
    > 100km mieszkaja tylko kangury :-)

    Tak to jest jak sie czyta tylko tytuły artykułów... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 652. Data: 2017-05-31 21:42:31
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-05-07 o 22:19, Pszemol pisze:
    > Czy widzicie w Polsce to przyspieszenie w dziedzinie sprzedaży
    > elektrycznych samochodów w tym roku?
    >
    > Piszą tu o jakimś sukcesie Renaulta o dużym zasięgu na jednym ładowaniu:
    > https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-05-04/e
    lectric-car-sales-are-suddenly-taking-off-in-europe?
    cmpid=socialflow-facebook-business&utm_content=busin
    ess&utm_campaign=socialflow-organic&utm_source=faceb
    ook&utm_medium=social

    Jak Pszemol kupi tę Teslę, to liczba samochodów elektrycznych w Polsce
    wzrośnie o ponad 0,2%!
    Właśnie zapodali, że u nas jest zarejestrowanych 465 takich aut.
    Proponują skasować VAT i opłaty za parkowanie.

    http://www.wnp.pl/wiadomosci/299205.html

    T.

  • 653. Data: 2017-06-01 10:19:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Jak Pszemol kupi tę Teslę, to liczba samochodów elektrycznych w
    >Polsce wzrośnie o ponad 0,2%!

    Pszemol mieszka w USA ...

    J.

  • 654. Data: 2017-06-01 10:39:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Elektryków nie będzie bo dieselgate ciągnie firmy na dno :-)

    No to wlasnie beda. Byc moze chinskie :-)

    >prokuratura wjechała do Daimlera chłopaki tak wydumali że badania
    >robili w gorące dni
    >a software wyłączał dopalanie spalin jak się trochę chłodniej zrobiło
    >czyli przed większą część roku :-)

    A w USA zazwyczaj cieplo ?
    Bo zaloze sie, ze po aferze VW podobne badania zrobili i innym markom
    ... i chyba nie oszukuja az tak wiele jak VW, skoro o tym nie slychac
    :-)

    >http://m.faz.net/aktuell/wirtschaft/vw-abgasskandal
    /konzernbericht-image-von-vw-schlechter-als-das-von-
    hyundai-15036010.html
    >No i pytanie konkursowe co wymyslilo BMW ?

    J.

  • 655. Data: 2017-06-01 14:20:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    ..
> [...]
    oduction-is-on-track-to-start-in-july/

    > jaką opcje finansowania wybrałeś?

    A jakie ma to dla Ciebie znaczenie? :-)

    Obiecywane $35000 to cena porównywalna z popularnymi na rynku
    amerykańskim samochodami jak Toyota Camry, Honda Accord, Nissan Altima.
    Te droższe wersje z silnikami V6 - bardzo często kupowane w USA.
    Tyle kosztuje nowy VW Passat CC. Więc naprawdę ten Tesla Model 3 to nic
    jakoś super drogiego, zwłasza gdy weźmiesz pod uwagę że to nowalijka.

    Ja pewnie wybiorę wersję dużo droższą niż podstawowa, bo chcę autopilota.
    Gdzieś czytałem że opcja samojezdności to będzie dodatkowe 8000USD.

    Kredyty na nowe auta mają często niskie oprocentowanie rzędu 0,9% więc
    nie opłaca się płacić za autko gotówką skoro możesz tą samą gotówką
    więcej zarobić na giełdzie niż Cię kredyt kosztuje...

    Widziałeś co się dzieje z akcjami TSLA przez ostatnie 6miesięcy??
    Nie? To popatrz.

  • 656. Data: 2017-06-01 14:21:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Pszemol mieszka w USA ...

    hi hi :-) pssst.

  • 657. Data: 2017-06-01 15:18:46
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-06-01 o 10:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Pszemol mieszka w USA ...
    >
    > J.

    Aaaa.... To nie wzrośnie :-)
    T.

  • 658. Data: 2017-06-12 10:16:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 May 2017 12:37:02 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Po co klamiesz? Masz jakis cel polityczny czy z czystej glupoty?
    Napisalem ile elektrownie placa kopalniom za 1 kilowatogodzine jaka
    wyciagaja z wegla.
    wydobycie tony węgla kosztuje więcej niż wartość energii el. jakiej
    można z tej tony uzyskać?

    Ja tylko cytuję fachowców przeprowadzających audyty. Uwzględniając
    koszt zatrudnienia, zdezelowany sprzęt wydobywczy z niedociążonymi
    silnikami (plaga w przemyśle) to współcześnie wydobycie węgla w
    takich warunkach nie ma uzasadnienia ekonomicznego.

    --
    Marek

  • 659. Data: 2017-06-12 10:48:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 1 Jun 2017 07:20:15 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > A jakie ma to dla Ciebie znaczenie? :-)

    Ogromne, więc jaką jest odpowiedź? Kredyt?

    --
    Marek

  • 660. Data: 2017-06-12 12:04:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nikogo nie cytujesz tylko sobie wymyslasz. Prad w gniazdku jest kilka razy drozszy
    niz energia z wegla potrzebna do jego zrobienia. Kilka razy to dostatecznie duza
    rezerwa zeby sobie gitary nie zawracac. Majac swoje kopalnie lecimy z produkcja pradu
    po kosztach surowca. Nie eksportujemy wegla to do niego nie doplacamy wnukowi doktora
    Mengele. Jak zona zrobi ciasto to tez liczysz czy nie jest drozsze niz w cukierni. A
    na bank jest drozsze.