  • 1. Data: 2009-05-03 15:56:36
    Temat: Elektryczny klucz udarowy.
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Uzywa(l) ktos, kiedys?
    Dziala to? Ma to sens, czy to tylko taki "gadzet", a prawdziwy klucz udarowy
    musi byc pneumatyczny?
    Dodam jeszcze, ze mysle o jakims takim niskobudzetowym, jak np:
    http://allegro.pl/item618463073_klucz_elektryczny_ud
    arowy_1_2_profi_fv_vat.html

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 2. Data: 2009-05-03 17:59:51
    Temat: Re: Elektryczny klucz udarowy.
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > udarowy musi byc pneumatyczny?
    > Dodam jeszcze, ze mysle o jakims takim niskobudzetowym, jak np:

    Ja uzywam i jestem barzo zadowolony. Odkrecam nim pratycznie wszytkie sruby
    w motocyklu (i dokrencam tez).
    Ostatnio udalo mi sie ukrecic srube przeplywowa podczas skladania magneto.
    Takze trzeba uwazac.
    Mam akumulatorowy klucz udarowy Sparky - bardzo fajna rzecz.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-05-03 22:30:29
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Uzywa(l) ktos, kiedys?

    mam podobny bo taki
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/15524.Elektryczny.klu
    cz.udarowy

    > Dziala to? Ma to sens, czy to tylko taki "gadzet", a prawdziwy klucz
    > udarowy musi byc pneumatyczny?

    Działa. Odkręca nawet koło - alufelgę, ale trzeba sporo postukać. demonem
    mocy nie jest, ale odkręcił wszystko czego potrzebowałem np
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/15897.Jak.zdjac.lancu
    szek.rozrzadu
    i wariator
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/15548.Jak.odkrecic.wa
    riator

    > http://allegro.pl/item618463073_klucz_elektryczny_ud
    arowy_1_2_profi_fv_vat.html

    bedzie ok

  • 4. Data: 2009-05-06 21:13:49
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arbiter" :
    > i wariator
    > http://moto.arbiter.pl/zdjecie/15548.Jak.odkrecic.wa
    riator

    No wlasnie do wariatora jest mi to potrzebne

    > bedzie ok

    Dzieki :-)