  • 1. Data: 2009-05-03 15:28:01
    Temat: Kurrrr... R1
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W kawasaki penkajom ramy taaaaa ?
    W kawasaki penkajom panewki taaaaa ?
    Suzuki to stuki puki taaaa ?
    Honda to wogule syyyfff, taaa ?

    ja pier...
    a w R1 penka ... no....

    ja pierd.. penk komus korek do wlewu oleju ?
    no.. w R1 potrafi...

    normalne zakrecony pare dni temu, byl se .. a dzis po powrocie z traski
    stwierdzilem ze mam dosc duzo oleju na bucie o caly motur zawalony.. i ?
    pol korka od wlewu brak.

    Super.

    Ma ktos na zbyciu taki korek ? (poznan)
    Jutro podzwonie, ale kurfa.. pewnie bedzie "na zamowienie w tydzien albo
    i dwa.."

    ech..

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2009-05-03 17:56:26
    Temat: Re: Kurrrr... R1
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    >W kawasaki penkajom ramy taaaaa ?
    > W kawasaki penkajom panewki taaaaa ?
    > Suzuki to stuki puki taaaa ?
    > Honda to wogule syyyfff, taaa ?
    >
    > ja pier...
    > a w R1 penka ... no....

    eeee, a chuj wi co to? penka, penka co to moze byc?

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 3. Data: 2009-05-03 17:58:15
    Temat: [OT] Re: Kurrrr... R1 [OT]
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

> [...]
    > Suzuki to stuki puki taaaa ?
    > Honda to wogule syyyfff, taaa ?
    >
    > ja pierd.. penk komus korek do wlewu oleju ?

    eeee tam Panie, niemożliwe :)))
    puka, stuka i coś penka tylko w chińczykach :D

  • 4. Data: 2009-05-03 19:42:11
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Piotr May pisze:

    > Ma ktos na zbyciu taki korek ? (poznan)
    > Jutro podzwonie, ale kurfa.. pewnie bedzie "na zamowienie w tydzien albo
    > i dwa.."

    w hondzinie zony tez korek wział sie i penk. Normalnie tak ze gwint
    został w srodku a pokretło w ręku. Taki ebonitowy jest. I tez myslalem
    ze bedzie zle. Za uzywke facet chciał 100, na szczescie pokusilo mnie do
    serwisu. Za dwa dni był oryginał japonczyk i dalem 70 zł. Wiec moze nie
    bedzie tak zle?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-05-03 19:43:42
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-05-03 17:28, Piotr May napisał (a)::
    > ja pier...
    > a w R1 penka ... no....
    Popsułeś motocyk ... tfu, jameche?

    > ja pierd.. penk komus korek do wlewu oleju ?
    Mojemu fiatu 125p, prawie pełnoletniemu pękł. W ostatniej dekadzie
    ubiegłego wieku. Liczy się?

    > no.. w R1 potrafi...
    Piomay potrafi.

    > normalne zakrecony pare dni temu,
    A jakiego momentu do dokręcania użyłeś?

    > byl se .. a dzis po powrocie z traski
    Pewnie same trzaski.

    > stwierdzilem ze mam dosc duzo oleju na bucie o caly motur zawalony.. i ?
    > pol korka od wlewu brak.
    Ciesz się, że Ci łańcuch nie pękł.

    > Super.
    Zajebiście.

    > Ma ktos na zbyciu taki korek ? (poznan)
    Do wanny się nada? Mam jeszcze od umywalki i kilka korkóf do rur od fi
    1/4" do fi 1" cala. Mogę podać pociągiem.

    > Jutro podzwonie, ale kurfa.. pewnie bedzie "na zamowienie w tydzien albo
    > i dwa.."
    A nie możesz zwymiarować i od ręki zastosować zamiennika?

    --
    MiT
    "Łóżko to nie motocykiel, nikt nie zginie" (c) Kaźmirz P.

  • 6. Data: 2009-05-03 21:59:26
    Od: "Mario123" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > ja pier...
    > a w R1 penka ... no....
    >
    > ja pierd.. penk komus korek do wlewu oleju ?
    > no.. w R1 potrafi...

    W xj600s pękł. Gwint został w otworze reszta odleciała.
    Dzień wcześniej dolewałem olej i dokreciłem korek do oporu
    za pomocą kombinerek, tak żeby nikt przypadkiem nie
    odkręcił i piachu nie wsypał(to był mój błąd).
    Dorobiłem sobie aluminiowy z gniazdem pod imbus
    ,nie pęka i byle gówniarz nie odkęci:)

    pozdrawiam
    --
    Mariusz (Mario123)
    FZ6 Fazer S2 '07

  • 7. Data: 2009-05-04 20:55:49
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Piotr May pisze:
> [...]
    >
    > Ma ktos na zbyciu taki korek ? (poznan)
    > Jutro podzwonie, ale kurfa.. pewnie bedzie "na zamowienie w tydzien albo

    Spokojnie, spokojnie, to jeszcze nie koniec świata!

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 8. Data: 2009-05-05 07:40:36
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Piotr May pisze:

    Hej

> [...]
    >
    > ja pier...
    > a w R1 penka ... no....
    >
    > ja pierd.. penk komus korek do wlewu oleju ?

    Co wybierasz, penknienty korek czy panewkę lub ramę? :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 9. Data: 2009-05-05 07:47:46
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Kryhu wrote:
    > Piotr May pisze:
    >
    > Hej

    > Co wybierasz, penknienty korek czy panewkę lub ramę? :)

    Dobre pytanie jako ze Pio jest jedyna znana mi osoba ktora ma doswiadczenie
    w tej kwestii

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 10. Data: 2009-05-05 07:54:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Pryzmat pisze:

    > Dobre pytanie jako ze Pio jest jedyna znana mi osoba ktora ma
    > doswiadczenie w tej kwestii

    no, mi korek nie pękł nigdy. Yasiek też się nie chwalił, że mu pynk.
    Tango chyba też na korek nie narzekał chyba.

    --
    gildor
    9'99